Mums!

Åh, vad jag är sugen på att vara huslig&pysslig o baka.
Jag vill baka saffransbullar och julgodis.
Vore så härligt med den nybakade doften i lägenheten o massa gott att mumsa i sig.

Men det är ju liksom ingen mening då jag dels bor ensam o är ensam oftast&inte kan äta det.
Eller jag kan o får, men vill gärna ha points kvar att äta mat för.

Men tills jul skall jag minsann baka, det kan ni ge er på!
Då tänker jag inte räkna en endaste jäkla propoint.
Mozartskulor, saffransbullar, kanske wienernougat, trillingnöt o diverse skall tillverkas.
Får se, men jag skulle gärna baka just nu också, men men...






MUMS!

Fan vad jag skall vara sugen på allt sött o onyttigt denna period då.
:)(:

Idag har jag förövrigt försökt rensa lite i min garderob som bara fått saker intryck i sig.
Slängt lite onödigt, eller iaf samlat ihop det inför slängning:)
Kläder som skall bort osv.
Jag vill egentligen slänga alla kläder som bara hänger där o ser så tråkiga ut, de flesta plaggen har jag haft i så många år o visst används de ibland, men det är för att jag måste.
Men jag är så trött på skiten. Så tråkigt, så gammalt o så blä.
Får avvakta lite till tills jag närmar mig målvikt en aning så kanske jag kan spendera lite cash o inhandla massa nytt, nu känns det inte som ngn idé, fast något nytt snart får det ju bli... Till jul o så.

Känns så jävla skönt att just tänka så att om jag sköter mina kort rätt tar det ju inte aslång tid tills jag faktiskt måste köpa nya kläder o då tänker jag inte stoppa undan o spara massa gammalt, de flesta grejjerna har alldeles för många år på nacken redan.
Jag förtjänar att belöna mig själv så småning om, o det ska jag definitivt, o roligt ska det bli.
Kanske inte för plånboken men äh.
Jag har varit så dålig på att skämma bort mig själv. Någongång är det dags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:32:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0