Schöönt!

Äntligen hemma från jobbet.
Och det är såå skönt!

Jobba bakis har väl varit sådär.
Skönt det inte är världens mest ansträngande jobb, så jag fick slapp en del i soffan framför tvn, synd det mest var skit på burken men asch.

30-års fest igår. Jag hade kul, trevlig tillställning:}
Jag var väl inte aprak men väldigt, väldigt full:p

Gjorde lite , för mig, annorlunda val och förstår inte riktigt hur det gick till?
Hah.
Om ngn från festen fick sig en funderare så:
Nej, jag är inte ens bisexuell:p
Men att pussas är ju trevligt så, jaja... Haha, nog om det.
Jag kan ju inte med 100% garantera att nästa helg blir vit men jag tror att den kommer bli det, nu är jag trött på skiten men vem är inte det dagen efter iofs?:]
Kanske äntligen ta mig tid att ta mig ut till skogen? Förutom att jag jobbar fredag kväll då.
Saknar att umgås med familjen... O tiden räcker inte till:(

Nu är dessutom "lovet" slut också, så då drar de vanliga rutinerna igång igen... Skolan o diverse.
Jag är inte pepp för fem öre, visst träffa lite klasskamrater blir väl trevligt men när det gäller kommande specialarbeten o shit, usch.
Jag har inte ork till skolarbete nu... Jag vill mest bara spola fram till praktik.
Att jobba på, slippa läxor o så småning om börja få lön o börja ha råd att leva livet lite.

Men som jag började inlägget vill jag även avsluta det...
Förbannelse vad skönt det är att få komma hem o mysa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0