...Let's shop some more!

...Fasiken vad tiden pinnar på!
Första advent redan.
Ikväll vankas det jobb, jag kunde vara bra mycket mer sugen må jag säga, men det är som det är.
Det går ju rätt fort. Ska ändå använda en del av tiden o läsa läxor, lika bra.
Det är ca 3veckor kvar i skolan sen kommer det efterlängtade jullovet, can't wait!
Sen är det inte lång tid i skolan innan praktiken drar igång, ojoj.
Intressant o spännande.

Och jag längtar så efter att ha en lugn o skön jul tillsammans med familjen o nära&kära.
Jag ska trycka i mig en hel Paradis-ask tror jag bestämt.
Mmm!♥
För att inte tala om all julmat, kommer bli frosserideluxe kan jag lova.
Mitt sug att baka har dessutom inte släppt ännu. Vill baka saffransbullar, fan vad gott!
Kanske vore en idé ändå o frysa in så man har tills man får fikabesök. Julgodiset får vänta tills närmare iallafall.

Plus att jag är shoppingsugen hela tiden.
Väntar på ett litet paket med lite tröjor från Swedenrockshop, lite nytt tänkte jag att jag kan unna mig även fast jag inte är helt färdig med vikten o formen:)
Det jag saknar som mest är ett par tighta, snygga svarta jeans:( Men vill nog vänta med just den delen.

Igår skickade jag även efter lite smink o så...
13 produkter för ca 260:-, hur bra är inte det?
Hann med deras födelsedagserbjudande - Gratis frakt o en gratis palett med 6 ögonskuggor. Kanoners.
Nu när jag aldrig testat märket förut så köpte jag en del basicgrejjer, iofs använder jag inte direkt massa olika grejjer heller.
Hoppas kvalitén är bra, läst en del om att det ska vara bra, o de verkar ju vara rätt omskrivna.
Passade på att skicka efter 4 extra nagellack som min underbara skruttunge till systerdotter ska få i julklapp, OM paketet hinner komma innan jul, det är inte säkert.
Nagellacken kostar inte ens 19:-/styck o är stora flaskor 10ml.
Kanonpris.

Ska bli kul att få paketet iaf, o om det är bra grejjer blir det garanterat att skicka efter mer saker.
Men som sagt kvalitén vet jag ju inget om ännu.
De har en palett med 32 eller 100 ögonskuggor för extremt bra pris som jag är en aning sugen på, dock känns det lite onödigt då jag inte kör med ögonskugga allt för ofta... Men kan ju vara bra att ha kanske?

Men jag känner mig själv, har lite för lätt att shoppa bara för shoppandets skull om jag släpper tyglarna på mig själv, o att saker bara blir liggandes känns ju onödigt.
Är väl egentligen bra julklappstips, men jag har i år inte orkat komma på bra julklappar till folk hit o dit, det blir till ungarna, resten av familjen får nog inget speciellt, men det är tanken som räknas har jag hört;)
Det får bli andra bullar om man ngnsin har ett jobb runt jul igen så att man får en trevlig lön o vet att det kommer fler OK löner.
Nu känns det som att jag lär ha undanstoppat för att körkortet kommer dra en del mer:(
Men det får det ju vara värt, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0