Yes! And no:(

Äntligen fick jag höra det att det är bestämt o nu bekräftat 100% att jag får praktik på
Runnagården
här i Örebro.

Yes, yes!
Då var iaf praktik fixad så slipper jag bära den bördan att söka mer iallafall.
Sen att detta inte var bland de första alternativen är en annan femma. Det är ju ett behandlingshem och det är ju skitbra att få erfarenhet ifrån, plus att om jag förstått saken rätt behöver de nästan alltid folk som jobbar extra hos dem.
Hoppas det går bra o att man trivs hyfsat iaf.
Smäller ju inte förens i slutet av februari, men tiden går fort.
För nu är jag så sjukt trött på skolan, uttråkad av allt vi gör. Omotiverad, o okoncentrerad.

Skulle gå på de här föreläsningarna om mänskliga rättigheter på Conventum idag, jag gick dit men fan vad mycket folk som knuffas o är ivägen... Kaotiskt, så jag sket i att stanna o lyssna o drog o glodde i butiker istället, hah.
Dåligt av mig minsann. I don't care.

O ngn BH kom jag då inte hem med som jag planerat, tröttnade på att prova, o alla med "omfång" 80 verkade spårlöst försvunna eller så har alla andra det också.
Orka, får ta det sen. Vill ha löning för fan. Måste fylla på med lite eyeliner, nagellack o ett måste är att skaffa glansiga leggins a'la skinnlook. Så snyggt. testade ett par hetingar idag, det måste införskaffas.

Men det är så satans svårt att handla kläder nu, jag vill inte köpa något som sitter bra eller ens lite pösigt nu för målet är ju att jag ska fortsätta min viktnedgång åtminstonde nästan 9 kg till. O det kommer säkerligen behövas mer, o köper jag saker i min storlek nu lär det inte sitta snyggt sen.
Men jag är så trött på den mesta skiten jag har hemma:(
BH vill jag inte heller köpa för jag kommer säkert inte ha några bröst what so ever kvar sen iaf:(:(:(
Men sålänge lär man väl ha något, passa på sålänge man ens behöver det, haha... Usch.
Jag är så avundsjuk på er som fått tuttar ska ni veta.
Javisst jag har dem också, men inte extremt mycket av dem o viktnedgång hjälper ju definitivt inte i det läget heller. Jag begär inte D kupor, ge mig... En liiiten C kanske? Eller ja vafan en rejält full B;)
Operation kostar o det är väl inget man gör bara sådär heller liksom, aja... Framtiden får visa.

Dagensa låttips: Fallen - Volbeat.
Sjukt bra. Volbeat är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0