Brr!

Lördag minsann!
En vit helg är o förblir det.
Idag fick jag gå upp i tid o bege mig till Nora på dop.
Mycket fint, tack för att jag fick komma!
Älskade Linda du var så himla fin, vad du än säger själva. Du är alltid så himla snygg, sådeså!♥
Hoppas vi kan få till någongång att umgås bara vi:)

Kände inte allt för många, hade Emma där en stund men det gick bra sen ändå.
Det har varit så kyligt hela dagen, sitter o är fortfarande frusen efter min lilla tupplur.
O mina fötter! För fan vad skönt det var att komma ner på jorden med dem igen efter ca 5h i klackskor, fast än de inte var allt för höga.
Oj vad ovan man är alltså.

Nu sitter jag o inväntar att dra mig mot Linda för lite filmkväll!
Vi blir 4 damer som skall snacksa järnet o titta på skräckisar, ho ho.
I love it! ♥
Kanske inte själva skräckis-grejjen men filmkväll, längesen jag hade det med några stycken goa vänner såhär:)
Ska bara försöka vakna till liv lite innan:)

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Det är JAG som ska tacka för att du kom.

<3 så himla fint att ha dig med där, på min dotters dop.

det betyder allt.



ledsen över att du fick tråk över att inte känna några nästan.

Vi får såklart styra nåt själva snart. <3 Längtar fortfarande.

Puss hjärtat.

2010-10-27 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0