Helg + Lov!:)

Jaha, då var det helg+lov då:)

Helgen startade bra idag, t o m lite från igår kändes det som.
Hade vår sista vanliga skoldag i onsdags, då jag dessutom fick den där satans jävla sociologiläxan färdig-redovisad o inlämnad. Puh!
Igår var vi med delar av klassen till Bodaborg, kul!
Mina knän håller inte helt med om att det var kul men äsch, mitt lag valde massa svarta - fysiska banor o det blev en jävla massa krypande. Det fick det vara värt, mycket rolig dag.
Vi hade gärna velat stanna längre, det hade vi fått om fler i klassen velat det.
Men men, får bli någongång privat med ungarna o syrran också:}
Idag har vi varit på studiebesök i Ringshyttan på ett behandlingshem för tjejer 17-25 år.
Det verkar vara ett bra ställe, o intressant att lyssna.

Sen tillbaka i Öret o då var det dags för mig o Erika att övningsköra, inte var jag särdeles pepp alls på att köra samma jävla skit sträcka jag kört från början... Så vi tog en landsortsväg eller vafan det nu heter istället.
Körde från Brickebacken mot Norra bro, till Ormesta och tillbaka med en felkörning, hehe.
Det var väl 5 mil kanske och det var så skoj, och det gick såå bra!
Nu får jag tillbaka hoppet om att jag kan få körkort en dag:D
Imorgon runt 10 skall vi köra igen. Käglan mot F-bro så jag kan hämta en sak hos päronen, sen drar vi till Arboga o tar en fika sen hem till örebro o förhoppningsvis kan jag köra hela vägen.
Jag längtar!:)

Imorgon kväll är det Halloweenfest hos Linda. Det ska bli trevligt, får väl kanske klä ut mig lite, vill väl egentligen inte... Men mjae, Eventuellt. Jag vill dricka vin o snacka skit, that's it:p

Sen är det ju lovvecka, men det känns inte riktigt så. Har en hel del på schemat tills fredag då kan jag få vara ledig fre, lör, sön. Förhoppningsvis.
Har körkortsteori måndag-onsdag, morsan skall få massage o då ska jag möta upp dem, det skall viktväktas, det skall jobbas o blaha blaha.

Välkommen vuxenlivet, lov vad är det?
Men jag hoppas att det kommande jullovet skall bjuda på lite mer ledigt.

Trevlig helg på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0