Kul!♥

Hah, vad roligt!
Jag hörde en reklam o bestämde mig för att skicka in mina föräldrars namn o uppgifter för att tävla i Peter Flacks(revysnubben-Hjalmar) tävling "Bröllopsdan" eller vad den nu hette.
Vill ju att mina föräldrar ska få komma ut på lite skoj. Och de hade nog aldrig fått höra reklamen o definitivt aldrig tävlat på egen hand.
Hörde detta på radio, hört det förr men glömt bort, jävla tur den fortfarande sändes. Ringde morsan för lite snokande om uppgifter o skickade in dem idag, via vanlig mejl då deras "inskicknings"-mejl bråkade... O skrev att jag hoppas det var OK att jag skickade med min privata mejl, för att jag så gärna ville mina kära föräldrar skulle få vara med o tävla...
O när jag kom hem hade jag fått ett "Grattis"-mejl, mina föräldrar hade blivit dragna som vinnare, wohoo!:D

Så den 30/10 skall de infinna sig på Nya Parkteatern här i Örebro o blir bjudna på:
"Hjalmars jul on Örebroadway"
...och mat på det.
Vi anar iaf att det är den föreställningen, jag hade ingen aning... Men efter att morsan fått veta att jag skickat in dem o de vunnit, o snyftat lite o tackat i luren så hade hon rotat i NA o sett att det är den som skall börja gå nu. Så lär vara den.
Jag kollade nyss priset på den bara för att se, sektionerna med matservering kostade från 645:- till 695:- /person, vilket ohyggligt högt pris... Det kan jag garantera att de aldrig betalat annars, vilken tur de får det gratis då.

Jag tycker bara det är så kul. Och jag blir så glad på mig själv när jag lyckas göra mina söta föräldrar glada:)
De ställer ju alltid upp på mig o detta är småsaker jag kan försöka att göra tillbaka.
Tack personalen på nya parkteatern som drog mina päron! Men främst av allt ett litet tack till mig själv som skickade in:)

Lyxigt blir det för min mor iaf, den 30/10 show o mat, den 2/11 - 75 min helkroppsmassage, haha.
Men det är hon väl värd, söta mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0