M.O.R.R

...Den där jävla räkmackan jag ville glida på har inte dykt upp kan jag konstatera.
Gubben från önskade praktikstället ringde o tyckte 10 veckor nästan var för långt. What?!
De flesta andra ställen vill att man ska stanna närmare 20 o allra helst utbilda sig till socionom då(PYTTSAN!) o de hade fullt upp, aja... Blä för det.

Nu har jag panikringt ett annat ställe som en kvinna skall ringa tillbaka från, vi får väl se angående det...
Är inte alls hoppfull angående det heller.
O inte för att jag är neggo, eller jo men inte bara:)
De hade massa folk där jämt o blaha blaha, ääääsch.
Vart fan ska man annars vara då?
Nu kan jag mindre glatt välkomna stressen o pressen.
FAN!

O jag, klantarslet nummer 1, glömde skriva in mitt nya kortnummer på VV-sidan så nu kunde de inte debitera mitt kort, de står att de skall försöka igen. Men blir det innan imorgon då? Annars kan jag inte gå på mötet.

Handledarintyget för privat övningskörning tar en jääävla tid att dyka upp, trots att de sa det skulle gå relativt fort, har fått avboka nästa veckas körlektion, hinner ju fan inte köra privat innan det.
Vad innebär relativt fort då? Bara för att vissa andra saker tar 6 månader att få skall detta då ta 3 månader?
ALLT ÄR JU FIXAT FFS!

Jag behöver inte bokas ett halvår i förväg, har fått lite jobb hit o dit men ändringar i schemat blaha blaha...
Det blev inte allt för mycket, om nu inte folk får förhinder o ber mig jobba that is.
Så jag sänder ut detta meddelande:
TILL FAMILJ& VÄNNER:
Det blir inga julklappar iår!
Haha:/

OM jag nu inte får stipendiepengar, men det kan jag väl knappast tro. Iofs trodde jag inte det för ett år sedan heller o drog in jackpotten men nu känns det som att räkmackan är ännu längre bort så:/

WÄÄ WÄÄ WÄÄÄ - Gnäll, gnäll, gnäll.
Ibland måste man.
Nu har jag väl suttit o surat för länge så det blir försent att tupplura också kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0