Opepp.

Känner minsann inte alls för att jobba ikväll.
Blir säkerligen helt OK när jag är där, som vanligt.
Fick förfrågan om att jobba fredag nu också, o det kan jag ju så. Skall på dop på lördagen så det blir inget festande eller så fredag iaf, skall ha en vit helg ändå.
Hoppas på lite filmkväll lördag eller så! Skall höra om det går att ordna:)

Men denna kväll har jag ju, som jag redan skrivit, sådan tur att jag får skjuts hem.
Underbart!♥
Men som sagt kan inte begära eller be om det vareviga gång, blir till att bli lite modigare o våga gå till bussen.
Har testat överfallslarmet nu o det funkar utmärkt. O har sprayen med mig så jag måste ju som sagt var våga leva mitt liv, o inte stänga in mig. Vilket jag annars gärna skulle vilja göra.
Får väl trösta mig med att det inte hänt ngt specifikt i adolfsberg(som man hört om) ännu, iofs är väl det ingen garanti. Någongång skall väl vara den första...:s Men verkar ju ske mer väst/centralt som det är just nu.

Jag har läxor att göra och... Jag orkar verkligen inte.
Jag har ingen energi till det, jag har ingen fantasi eller motivation.
Och jag är inte den som kommer till skolan utan att ha gjort det jag skall, jag fixar det alltid. På ena eller andra sättet. Men nu vette fan om jag har orken. BLÄ.
Får kolla om jag orkar göra något ikväll när jag kommer hem, för nu blir det garanterat ingenting sådant. Skall laga käk o så så det är fixat tills imorgon.

Jag är iallafall alldeles igentäppt i skallen med tankar kring annat o praktik o blaha blaha.

Kom igen motivation! Kom igen hopp! Kom tillbaka framtidstro!
Nu låter det väl kanske värre än det är men hehe... Jag är i en svacka gällande allt det där just nu, men det kan ju ändra sig in a heartbeat. Men det får gärna göra det. Och snart.
Plus att de får gärna gripa o avrätta de där äckliga jävla svinen som hålls.

Jag saknar ju inte landet mindre när det är som det är här i staden.
För mycket idioter samlade på samma ställe.

O btw, jag som nu inte kan ngt om bloggdesign har iaf lyckats, halvt, med att sätta dit rosabandet-stödjare i hörnet här... Synd bara det mesta hamnade bakom, haha. Det har jag absolut ingen aning om hur man fixar.
Och jag har försökt pilla ihop en header eller vafasiken det nu heter, så snart behöver jag bara ngn som är teknisk nog att hjälpa mig!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0