Räkmackan?

Kan det vara så?
Har den där räkmackan jag förut berättade att jag väldigt gärna ville få glida på äntligen kommit?:o
Just nu känns det som att jag har fått tillbaka lite flyt.
Men säger jag det öppet såhär, haha, känns det som att det kommer tas ifrån mig eller att det snart kommer hända något dåligt istället:(
Jag hoppas att så inte är fallet, utan att det faktiskt är min tur att ha detta flyt o denna tur!

Jag har blivit beviljad stipendium igen. UNDERBART!
Iår tackar jag Adolf Lindgrens Stiftelse:)
Och det är så förbannat bra, jag är så jävla tacksam!
Förra året fick jag fullpott o jag sökte bara ett då.
Iår sökte jag ytterligare bara ett och det gick vägen, tack, tack, tack!

Samtidigt är det ju så att inget av mitt "flyt" bara händer av sig självt, jag tar ju tag i sakerna.
Jag fixar massa själv för att få det fixat för mig så att säga:)

Jag tror mig ha praktikplats, fast jag litar inte på det. Har fått ja från detta ställe förr för att sen få ett nej, men jag hoppas att den tragiska historien inte upprepar sig.
Chefen säger att det finns plats på en avdelning och att mer info kommer.
HOPPAS!
Det skulle innebära att en stor tyngd från mina axlar skulle lyftas.
Men det återstår som sagt att se.

Var ute o övningskörde med Erika igår igen o det gick väldigt bra.
Jag är så himla nöjd.
Jag körde till mina föräldrars hus i broa, hämtade en sak, sen åkte vi till Arboga o handlade på systembolaget osv, sen körde jag motorvägen hem.
Jag körde inte in i självaste Arboga, kände att det skulle bli jobbigt om det var massa trafik så jag valde att låta Erika ta det och ut ur. Men allt annat körde jag, och det var så roligt.

På måndag drar jag igång med körskolan igen. Känner att även fast vi fick intyget så sent o inte kunnat köra järnet behöver jag inte komma tillbaka med svansen mellan benen, jag har förstått mer vad jag gör när jag kör så detta kommer jag att fixa. Så småning om. det kommer ta sin tid, det kommer kosta mer pengar men jag kommer att fixa detta.
Yaaay!

Det känns bara så lustigt hur mycket som händer nu.
Jag tänker tillbaka på hur det såg ut för ett år sedan.

Hoppas att ni andra där ute har en kanon söndag och mår bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0