Safety first.

Sådär, ja.
Hemma från stan. Har träffat Made o fikat lite, alltid lika trevligt:)

Sen efter att jag såg att det skett ytterligare ett våldtäktsförsök i Tybble imorse var det färdig funderat.
Jag har införskaffat överfallslarm o självförsvarsspray. Hund-sprayen "Dog defence" som ska vara lika effektiv på människor var slutsåld, o en del andra grejjer på andra ställen.
BRA! Att det syns att folk försöker skydda sig.
De där jävla äcklena skall fan inte få komma undan hur länge som helst, sätt överfallslarmet nära örat på asen om det finns chans så de får hörselskador! Det tipsade butiksförsäljaren om. Tack för tipset!
Skall fan utrusta mig med en jävla sax i väskan eller nåt.
Hade helst haft en jävla elpistol med men men...
Det hela gör mig så jävla förbannad.
Inte ett skit kan man göra åt saken heller, hålla utkik, försöka att inte gå själv när det är mörkt, knappt annars heller då det skett på morgnar nu också.

Håll ihop ladies o ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Känns som jag vill utrusta dig med all världens skydd mot sådana där tölper, när du går där själv i Örebro utan mig.



INGENTING får hända dig. Då dödar jag dom. Det vet du.

2010-10-14 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0