N.E.G.G.O

Idag har jag tagit mig some time off från plugget.
Jag orkar inte lyssna på allt tugg, dessutom måste jag ta mig tid till praktiksamtal, o det blir bara aldrig gjort när jag yrar omkring i skolan, o sen är det nästan försent när man kommer hem.

Ja, än sålänge denna morgon har jag ju bara hunnit få två nej, ett pga platsbrist, det andra pga av avtal.
Lite fler nej ska jag väl hinna få innan dagen är slut iaf.
Men ingen annan svarar ju.
Morr
.

Jag börjar verkligen känna att jag borde valt att studerat till något annat, egentligen inte för yrkets skull, utan dels för att det verkar omöjligt med praktik. Jävla universitet o dess avtal.
Kanske sjuksköterska... Socialpedagog... Skötare? Något sådant stället.
Alla verkar ha större chanser än vi. Iallafall när det gäller psyk som jag är intresserad av.
Men nu är jag ju snart klar och jag vet inte om jag orkar studera direkt efter igen, jag vill ha lön o börja hitta på saker.
N.E.G.G.O

Senare är det dags för VV.
Jag tror ju inte jag gått ner något, max 100g isf... Har segat ner sig som fan senaste tiden...
Visst det är ju bra sålänge man inte går upp o varje 100g räknas ju, men ändock.
Börjar tappa glöden, fast inte så pass att jag skulle strunta i det, det har gått kanonbra förut iaf.
N.E.G.G.O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0