Sunday.

Ja då var det söndag istället då.
Fan vad helgen har sprungit förbi känns det som, inte OK:(

Igår kväll vankades det skräckfilmskväll hos Linda. Vi var ju som jag redan skrivit 4 damer som samlades o snacksade&snackade järnet o checkade "Paranormal activity" - redan sett den, men 2 av oss hade inte det. O den är ju jävligt ruskig.
Sen såg vi filmen "Them"/"Ils" beroende på språk:p
Den var också rätt ruskig, iaf mest i början så att säga. Men tanken på händelsen är ju äcklig så.
Men trots all skräck igår så skrattades det massvis, o jag hade det så trevligt.
Älskar sådana där kvällar, bara umgås, ha roligt o slappna av.
Hoppas verkligen att alla hade lika trevligt som jag så att vi kan göra om detta väldigt snart igen!
♥ ♥ ♥
Vi har ju "Rec" 1 o 2 kvar att se, iofs är jag den enda som inte sett 1an, kanske man skall göra före? Men att se en otäcking till ensam, det var inte sådan bra idé förra gången jag gjorde det, haha. Paranojja AB.
Men vi får se.
Får köra någon komedikväll någongång också så att vi kan åka därifrån harmoniska o lugna istället, haha.
Tack för kvällen iaf tjejer! Ni är guld värda!

På tal om guld värd så är jag också väldigt tacksam för att Made ställer upp o är barnvakt/bodyguard åt mig imorgonkväll. Skall jobba o vill varken cykla eller ta mig till bussen själv - men Made har gått med på att åka o hälsa på familj i Adolfsberg o sedan komma o hälsa på mig på jobbet o sen göra mig sällskap på resan hem!
Yaaaaaay!
Antingen cykla eller ta bussen tillsammans med mig.
Så otroligt snällt gjort, jag blir så glad o lättad.

Jag har så fantastiska vänner helt enkelt.
Som ställer upp o finns där.
♥ ♥ ♥

Denna dag istället för att göra sådant jag borde som läxor ex, har jag myst runt här hemma med lite filmer o småplock.
Dessa godingar har jag återigen fått se efter många år utan:


Yeah.

Senare ikväll får det bli att mumsa lite gott till:

Som går på tv, och den har jag heller inte sett på många år.

Film is the shit!
Och i övrigt så rekomenderar jag inte "Dear John", jag hade stora förväntningar att den skulla hålla ngt liknande mått som "The notebook" som är otroligt fin. Är samma författare, tror jag bestämt.
Men icke. Jag blev besviken på filmen, kanske är för att den inte var så kliché som jag ville den skulle vara iofs, hehe.
"Changeling" var en bra film, men man blir så arg när man ser den. Vilket iofs antagligen är meningen o det är ju bra att den berör.
"Killers" var väl hyfsad men den är väl typ precis som man förväntar sig, bra jag gillar sådana där halvtrista kärlekskomedier då:D

Kommentarer
Postat av: Pörni

Raring! Jag hade så roligt på filmkvällen, det får inte ta för lång tid tills vi gör det igen, vi tjejerna! ♥ Jag skrattade så jag höll på att dööö och skrek en massa med, det sistnämnda iallafall till första filmen mest, haha! Krypningar Längst Med Ryggdraden



Vad glad jag blir att du fick sällskap av Made! Han är bra snäll den där karln =D



Och vad glad jag blir!! En massa bra filmer har du sett och jag ska GENAST ladda ner Big Business!! Jag har undrat så länge vad den hette, men glömt bort att kika upp den sen iallafall.

Jag tittade på "Vid din sida" igår och bölade i vanlig ordning. Jaja, man är ju tönt ;D



♥ Love You Baby ♥

2010-10-25 @ 22:53:50
URL: http://magi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0