Räkmacka deluxe.

Dagens plus:
Kort dag i skolan, yaay!
♣ Shopping.
♣ Bokat in älskade mor på sin lovade, försenade 60-års present, helkroppsmassage♥
Dagens minus:
♣ Att ringa runt o aldrig få tag i rätt person.
♣ Folk som inte svarar när man ringer.
(Jag är medveten att folk har egna liv, o har annat o göra men ändock:)
♣ Emo-beteénde deluxe.
"Tyck synd om mig, tyck synd om mig, tyck så jävla synd om mig!"
Urk.
♣ Bloggens design, dvs de redan inlagda tråk-designerna. Vill ha hjälp att göra om som jag vill, för jag fattar verkligen inte hur man gör. Tips mottages gärna, om ngn förklarar bra o kan detta, vilket alla verkar.

Nu de kommande dagarna, helst imorgon... Vill jag att chefen på mitt 1a alternativ till praktikställe ringer o så går han med på att jag får vara där. Och inte bara går med på, han ber mig att vara där!
Plus att han gärna får berätta hur gärna de anställer folk som skött sig och är färdiga med sin utbildning efter det, för att de alltid söker kompetent personal, där jag givetvis passar in som handen i handsken.
Och självfallet är ju stället kanonbra. Toppen arbetskamrater, bra lön, schyssta arbetstider... Stimulerande jobb... Osv, osv.

Sen vill jag ju gärna att det börjar drälla in pengar. För sådant händer väl?:}
Jag menar jag köper aldrig lotter, spelar överhuvudtaget inte, slår aldrig vad osv.
Men inget är omöjligt har jag hört!
Det får gärna börja drälla in motivation o jobbtider också. Ja, en skvätt ork kan vi ju också slänga in när vi ändå håller på så att det går runt.

Handledarintyget får gärna ploppa in i brevinkastet så att jag kan börja köra som en idiot privat o slippa skämmas när jag kommer tillbaka till körskolan.
Bra som fan skall det ju givetvis gå att köra, allt sätter sig som ett smäck i skallen så jag får mitt körkort innan maj 2011. O det är absoluta slutpunkten o med tanke på hur jävla bra det nu kommer gå så får jag ju det hela senast januari 2011.
Så bra har det hela gått att jag slipper köpa till 5-10 lektioner.

Sådär, då hade jag ju jobb, o körkort fixat... O med jobblönen kommer ju köpet av en bil o chansen att resa runt en del.
O det är ju ett så pass stort praktikställe att jag även helt klart kommer träffa en framtida partner där(förslagsvis inte en intagen då det är psyk, ho ho.).
En jordnära, stabil, rejält humoristisk, snygg o djur&naturälskande man som också vill bosätta sig på landet så småning om, javisst!
Blir ju kanon det här.

Dåså, det tackar vi för!
Ehum, hah... För såhär blir det nog.
Jag har hört talas om att man kan glida på en räkmacka, tänkte att det var min tur nu i närmsta framtiden:)

Skulle i denna stund gärna äta en också.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Haha, vad knäpp du är min babe. <3

Det kommer, det kommer. Du tar ju trots allt stora kliv hela, hela tiden tycker jag.

:)

Det kommer gå som smort.



Och vill du ha nån hjälp med bloggen, så finns jag om du vill. Annars är det bara att goola "göra om blogg" ellernåt, så får man sjukt mkt tips. :D



PUSS.

2010-10-06 @ 11:38:25
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0