Aa visst!

Min önskan från senaste inlägget här blev tydligen hört.
De ringde och erbjöd mig sommarjobb på Korsnäs i förrgår. Ja tack - sa jag då.
YES!
Trots lyckan över heltidsjobb så kan jag inte till 100% glädjas riktigt då det kan bli rejält jävla krångligt om inte allting löser sig som jag vill precis innan nu. Har allting i görningen, men det är på det berömda fitthåret alltså.
För att uttrycka det brutalt:} Men jag har bestämt mig för att sluta vara nedstämd över tanken att det inte går att lösa.
För jag kommer fixa detta. Det löser sig på ngt vis. Jag löser alltid saker och ting det kommer jag även göra med detta. Sådeså.

Sen att jobbet säkert inte är hysteriskt stimulerande är en annan femma. Det är bättre betalt än jag någonsin haft på ett jobb så... Jag är nöjd:) Lång period också. mellan 23 maj t o m 18 september.
Har ju inte alls med denna utbildning att göra, men hey... What to do? Pengar, pengar, pengar.
Det är allt jag ser framför mig just nu.


Jag vill att mamma och pappa ska komma hem nu. Jag vill åka ut dit och vandra i skogen med mor!
Idag hade varit kanon. Visst lite rått o kyligt ute, men spela roll.
Får åka och hälsa på om typ 2 veckor, jättelång tid kvar:( Men det hinns knappt innan, så är det bara.
Blir bättre när skolan börjat igen då hinner jag... I 2 veckor innan den är slut o jobb börjar förstås, haha:)


Undrar om jag skall ta o sova en stund nu? Lite trött i ögat minsann.
Utekvällen igår var inget att hänga i julgranen, blir väl bättre nästa gång då "The Haunted" spelar. Vi gav det ett försök igår iaf.

Och jag är så jävla sugen på att fuska idag... Äta godis och se på film och tycka lite lagom synd om mig själv. Kanske. Tanken var att jag skulle fuska i påsk, dvs nästa helg. Kanske borde vänta...
Den som väntar på något gott...
Men vad ska jag mumsa idag då? Bara tråkiga grejjer här hemma, blä.
Fuska 2 helger i rad känns sådär... Eller så gör jag det o får sköta mig stenhårt sen, haha.
Like that's gonna happen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0