...I FUCKING DID IT!!!...

För er som inte redan sett det på FB eller ja, ni får se det igen.
Igår morse, 27/4, tog jag ÄNTLIGEN:
MITT KÖRKORT!
Så otroligt underbart!
Jag tror inte jag fattat det hela ännu.
Jag har ju ingen egen bil så har inte kunnat göra så mycket av det hela ännu, men så småning om:D
Trodde väl aldrig att jag skulle vara en av de som klarade både uppskrivning o uppkörning på första försöket.
Helt sjukt.
Men jag gjorde det!
En stor sten har droppat från bröstet.
YAAAY!:)

Jag hade en helt underbar "kontrollant", eller vad man nu säger, på Vägverket/Transportstyrelsen...
Ja skitsamma, vad de heter nu förtiden, haha, minns inte ens sedan igår;)
Hon började med att krama mig för att min körlärare sagt att jag var så nervös, hah. Sen sa jag att jag älskar att prata men inte kan koncentrera mig om det pratas för mycket i bilen. Hon sa då att hon inte skulle inleda några samtal utan jag fick göra det o fråga om saker.
...Hon babblade oavbrutet hela vägen, haha. En jävla tur jag inte tappade bort mig...
Det hela gick som en jävla dans.
O jag fick göra om backnings-parkeringen som jag fuckade upp lite, jag lovar att hade det varit ngn annan hade de kuggat mig där.
Tack underbara människa!:)
T o m min körlärare började gråta när jag sa jag klarat det, hihi. Vet inte om jag ska ta det som ngt bra eller dåligt;) Hon kanske vart så glad för hon räknat med att jag skulle total faila;)
Nä, men så bra hon varit med mig. Hon undrade dock vem som skulle sitta i bilen o skrika "Fitta!" nu, haha. Hon sa jag skulle ringa henne o skrika det någongång så hon inte saknade det, haha. Jag vet, omoget att skrika så, men det bara kommer av sig självt när ngt går snett:s

Jag är iaf 100% jävla nöjd. Det har kostat hysteriskt mycket pengar, men det är så det blir när man inte övningskör massa innan. Hade det inte varit för stipendierna jag skramlat åt mig under åren hade detta säkert inte varit möjligt. Jag är grymt tacksam, vilken tur jag haft.
Allt har matchat så perfekt.

Nu ska jag skaffa en bil så jag kan ta mig till jobbet i sommar. Sjukt hur mycket det ska kosta att ha bil egentligen, jag är lite skraj att allt ska gå åt men men... Det blir som det blir.
VÄLKOMMEN FRIHETEN!

Åkte till broa o hälsade på igår o berättade, kul:) Kom hem idag. Har äntligen fått vandra runt i skogen igen... Går så jädrans länge emllan:( Blir bättre sen. Syrran o de flyttar fan på måndag, helt sjukt. Konstigt det kommer vara. Tomt fast vi inte träffas så mycket som det är nu men ändå.

O min lediga vecka har bara rusat förbi o imorgon avslutas den o det är praktik hela helgen:(
Jag skall trotsa det hela genom att efter 13½ h praktik på lördag ta mig iväg på födelsedagsfest o dricka några folkisar o sen åka hem för att börja praktiken 07.00 dagen efter. Skiter jag fullständigt i, får jag väl vara trött som en gnu då. Det blir det enda lilla sättet jag kan "fira" mitt körkort på också, hah.
Är ändå ledig måndag, tisdag så.
Ons, tors o fre sen är praktiken klar. Fatta att 10 veckor redan gått? Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0