Invigning av sommaren.

Denna helg känns det som att jag invigt sommaren.
Vad hände med våren detta år? Känns som att det är mer sommar på en gång.
Men vem vet? Det kanske hinner ändra sig.
((Peppar, peppar!))

I fredags var det "The Haunted"-spelning. Jag måste säga att det inte alls blev lika skoj som jag väntat mig.
Hann träffa på en hel del vänner, toppen!
Men det blev så stort när de hade alla våningar öppna, så folk man träffade på bara försvann - sedan såg man de inte igen typ. Lite trist. O full i gasen blev jag, inte särdeles chockerande, haha.
Blev bjuden på tequila o diverse så det var väl inte sådär jättekonstigt att det blev så:)

Men jag såg inte hysteriskt mycket av spelningen, vilket inte heller förvånar mig, hah.
Stack hem vid 01-snåret. Dragen, trött o osugen på mer party, I guess:) Men men, nu har vi ju alltid "Metallsvenskan" att se fram emot så.

Igår, lördag, var jag inte allt för bakis. Göttans. Så det blev att dra ut till Attersta där Pörni bor hos sin bror för tillfället. Det bjöds på öl, grillat och så badade vi ute i badtunna. Kanon skönt!
Där invigdes sommaren så det skriker om det.
Fick skratta massvis o hade det väldigt trevligt. Hoppas jag inte var alltför dryg mot slutet där bara:s
Lätt hänt har jag märkt, ho ho. Hm.
(:
Trist att jag verkligen tog noll bilder då min mobilkamera är helt värdelös så fort det inte är dagsljus:( Får stjäla några av Pörni sen när jag får chansen.


I övrigt så... Ja jag har nu påbörjat min "lediga vecka" från praktiken. Skönt.
Men tiden springer ju verkligen på, så snart är det nog helg o jag är där igen.
FAN för att praktisera helger alltså. Jag hade världens plan med att byta pass hit o dit för att undkomma men den planen sprack i o m att jag har saker att uträtta under veckan, buhu buhu. Plus att jag ska vara på en annan avdelning så jag skulle äntligen få slippa mardrömspasset 7.oo - 2o.3o, men icke! Den jag följer på andra avdelningen jobbade minsann det passet, aja... Men tack då, eller nåt.
Äsch, nu är det fan inte långt kvar. Sen blir det semester med skola i 2 veckor minsann, ska bli trevligt att träffa klasskompisarna igen o höra hur de haft det o vad som sker i deras liv:]

Mamma o pappa anlände hem hela och friska från Thailand i tisdags. Fick träffa de när vi åkte o storhandlade i fredags.
Mycket trevligt...♥
Tack för skjuts och sällskap:}

Känner att jag nästan kan fortsätta gagga om en massa saker som hänt o planeringar hit o dit men det får vara bra nu:}
Jag får återkomma med mer blaha blaha sedan.
Ska mysa runt här hemma till lite go musik innan det är dags att sussa... O imorgon om vädret håller i sig välkomna sommaren ytterligare lite till med att käka glass i solen!
Yaay! Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0