...It's alive!

Och med "it's alive" syftar jag självfallet på mig själv.
Tiden verkar springa fram. På gott och ont, mest gott faktiskt. Just nu.
I stunden känns det som att allt går så långsamt, men helt plötsligt har en vecka flugit förbi. Konstigt det där.

I korthet så:

- Nej, headern här blev inte alls som den skulle o jag orkar verkligen inte krångla med skiten.

- Praktiken fortgår.
Jag trivs helt OK o allt flyter på. Dock upplever jag att det kan kännas lite långtråkigt, men det är ju heller inte alls som jag föreställt mig från början så. Jag klagar inte ens, för det flyter på rätt bra. Bra arbetskamrater osv. Dock tycker jag nog att det räcker med praktik nu, börjar kännas som enbart gratisarbete. Iaf när vi jobbar så maffiga pass som det är från o till, m a o rätt ofta. O helgerna ska vi inte ens tala om... Svar ja, det är dags för praktikhelg till helgen som kommer och jag vill verkligen inte. Jävla 7-20.30 pass, blaaj!

- Fortsätter detta evighetsgöra att söka jobb, jobb, jobb. Känns så jävla bra då det finns o funnits en hel del intressanta annonser, men jag är ju rätt säker på att jag inte får något av det, trist nog. Är det inte avsaknaden av körkort som sätter stopp för deras intresse att anställa en är det väl alltid något annat. Jag har ändå en hel del att komma med i mitt CV o erfarenhetsmässigt.
Är så trött på att inte veta något om framtiden o pengar. Tacka vet jag att stämplingen kommer kunna hoppa igång efter utbildningens slut, men det blir man väl knappast förmögen på.
Men jag är tacksam ändå. Allt som håller en ifrån soc är bra grejjer.

- Får tillbaka på skatten, yaay!
Mer än jag fått förut. Tyvärr åker väl allt tillbaka till lån jag får ta av folk inom en snar framtid:( Men det är ändå pengar som inte funnits där från början så jag är helt nöjd. Bara att det vore så himla trevligt att få lägga de på något roligt i sommar. Men men.

- Mor& far är i sitt Thailand återigen:)
Vinkade av de i söndags o imorse ringde de för att berätta att resan gått bra o de är framme. Skönt att höra! Jag hoppas att eran vistelse där borta i fjärran blir underbar, o att ni kommer hem säkert!
Älskade, älskade ni!
♥ ♥ ♥

Jag har tänkt till en hel del angående mitt förra inlägg och jag förstår inte vad jag hetsar upp mig för ibland.
Har för mycket häromkring. Jag är inte färdig med Örebro. Och att lämna mina älskade trollskogar? Nej, nej.
Det blir inget. Inte nu.

I övrigt vill jag egentligen bara spola förbi denna helg o att "The Haunted" spelningen skall vara närmare nu. Kommer säkerligen vara massvis med vänner& folk man känner ute. Det är ju kanontrevligt, o det ser jag verkligen fram emot.
Märks att jag börjar bli lite vårig i mig, nu börjar jag gå ut mer o mer igen. På gott o ont, haha.
Men har haft det väldigt kul ute senaste gångerna. Eller ja, vissa av de iaf:)

Let's get ready to rumble!





"Beyond Hell - Above Heaven"

Grattis till lägenheten älskade Pörnilicious!


Var förresten på en föreläsning idag, och fick även höra några av klienterna tala.
Jag måste bara säga att jag är så enormt tacksam att jag inte är ensam.

O jag talar inte om att sitta ensam, vara ensam från o till. Det måste jag få vara... Men vetskapen att det finns människor som älskar en. Älskar en precis för den man är. Vill umgås med en, finns där i vått o torrt.
O jag hoppas ni vet att jag finns alltid här för er.

Jag anar att dagens ord, trots en hel del gnäll, irritation o en bråkdel av uppgivenhet denna dag bjudit på, är
Tacksamhet.

Kommentarer
Postat av: Pörni

Tack älskade Vän! ♥ ♥ ♥

/RougePörni

:D

2011-04-06 @ 00:23:20
URL: http://magi.devote.se
Postat av: Linda K.E

Men älskade vän, vad du har tynat bort! Du är ju en liten pinne ju! Herregud.

Snygg är du iallafall, precis som innan också. <3



2011-04-10 @ 12:09:05
URL: http://cummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0