...Nothing but blue skies...




Bilder från min senaste promenix runt Rynningeviken, minsann.
Härligt.
Funderar på en tur imorgon också, lite ärenden att uträtta sen hem o vila sen kanske en kvällspromenad?
Är ju så härligt ute, jag hoppas att det håller i sig.
Varit ute mest hela dagen idag. Käkat glass, snackat med vänner, vandrat runt på stan, suttit i parker osv.
Mycket trevligt:}

Pratades en del "denna sommar vill jag...", som vi sa - Sommaren har knappt börjat o man har redan prestationsångest, hah. Sant. Jag vill ju få ut så mycket som möjligt av denna härliga årstid.
Åka o bada o grilla med goda vänner, hänga i parker. Umgås o njuta helt enkelt. Ha roligt, skratta o bara trivas med livet:)
Sen självfallet samla ihop lite cash denna sommar och ta min förbannade Irlands-resa eller whatever som jag gaggat så mycket om. Jag känner att det kan finnas möjlighet. And I like it.


Dock börjar kroppen fyllas med en rastlös känsla.
Oh, no
.
Jag känner igen denna känsla.
Jag vet inte om jag gillar den eller inte. Om den är på riktigt eller om jag hittat på den själv?
Låt tiden utvisa... Det är det enda rätta. Men jag är inte bra på att låta tiden ha sin gång. Jag föredrar att fixa allt på egen hand. På en gång, allra helst igår. Men kanske är dags för ett mönsterbyte?
Hur bra brukar det gå när jag gör på mitt sätt liksom.
Aja struntsamma för fasiken. Den som lever får se.


Nu är det invigt med att ta balkong-ego-bilder iaf;)
Ska bara se till att lyckas bättre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0