Tummen upp!

Filmen som absolut inte fick mig mindre pussugen igår kväll:

Jag gillade verkligen denna film. Diggar Drew Barrymore, alltid gjort.
Men det var en väldigt mysig film. O sådana är ju aldrig fel:)
Lite rolig var den också, fick mig ett asgarv i mitten av den:)
Men den skapade en sådan mysig känsla.


Då var det dags för ny vecka imorgon då. Har bara praktik måndag och torsdag denna vecka, gött. Sen har jag min lediga vecka dessutom så det blir inte mycket praktik de kommande 2 veckorna.

Jag har tagit lite ledigt 2 dagar denna vecka för att hinna med något annat i mitt liv, hah.
Ska iväg till körskolan imorgon innan kvällspraktik, skatteverket skall med hinnas innan.
Posta kontrakt till sommarjobbet o bara hoppas Hälsodeklarationen de ska ha in blir godkänd, tänk om inte?!
Ja då står jag här utan sommarjobb. Men det borde inte vara några problem.
Den som lever får se.
Tisdag blir det mer körskola, onsdag likaså...

O tisdag kommer mamma och pappa hem, yaay!

Inte för att jag lär träffa dem innan den 27e kanske men men:(
Kanske blir lite Willys-besök innan och då får jag ju träffa dom:)
Hoppas.

Åh-hå! Var ute på en långpromenad runt Rynningeviken o det är ju bara så jävla gött när det är så varmt och skönt ute som det varit denna dag.
Härligt, härligt! Fortsätt så, tack!
(:
Att få komma ut till skogen i detta väder, o när det hunnit bli lite mer grönt överallt. Och sommarkvällarna när dimman drar över ängar o diverse. Shit vad jag längtar och saknar det.
-
Trots att jag känner att det är en hel del bitar som saknas så börjar jag ändå känna att saker och ting börjar falla lite, lite på plats.
Kanske inte för en jättelång framtid, allting... Men äh, varför ska man planera hur långt fram som helst?
Måste lämna lite utrymme till nya äventyr förstås!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0