"...you spin around and round in my brain."

Fan vad jag totalmördar lite låtar nu.
Fastnat speciellt för denna:

http://www.youtube.com/watch?v=twFNTZ6Y_OI

(Grymt irriterande att den numer vägrar länka sig, om ngn kan visa hur man lägger in en video ngngång vore jag mycket tacksam:)


Sen att jag ställer mig totalt skeptisk till refrängen&titeln, haha. Tyckte de kanske kunde sjungit ngt annat, men aja, hah. Den fastnar iaf. Får mig bara att vilja gå ut ännu mer denna helg, men icke.

Sen denna dårååå, den var soft o bra faktiskt:}


http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Jag har ju sagt det förr o jag säger det igen, jag gillar "sexig"-musik;)


Praktikhelgen drar igång imorgon då. Jag säger det uppenbara: Jag kunde varit mer motiverad. Faktiskt. Hehe.
Men får hoppas att den går lika fort som förra.
Ledig måndag o tisdag iaf, då vankas det lite brummande o lite filmtajm i gott sällskap.
Alla tiders det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0