Seriously.

Seriously, tiden bara springer på.
Jag vet inte riktigt varför jag skriver här. För min egen skull I guess, tror ju ingen läser detta direkt.
Men äh, just nu känns det som att det spelar mindre roll.

Jag är trött, trött, trött. Känns som jag varit det massvis senaste perioden. Kan väl ha att göra med att jag sedan typ... 3 veckor går på dagtid. Gött, men det är inte bara 06-14 som vanligt, utan 06-15.30.
Den lilla, lilla timmen o halvan gör en del faktiskt.
Och idag har jag haft tur i oturen. Bilen har fungerat "bra", småfel o större jag vet om men inte behöver fixas precis just nu. Men imorsen vägrade den starta.
MORR
.
Fick panik ringa 118 118, första gången i värlshistorien det är kö dit.
Yeah right, klockan 04.50 en måndagsmorgon, sug min röv, va?

Men skitsaksamma. Fick tag i jobbarpolaren o tacka gudarna för att han inte åkt o jag kunde åka med. Han fixade även så jag kunde åka med en annan snubbe från Korsnäs hem till Öret, tack, tack, tack!
Denne snubbe hjälpte mig även med startkablar o följde med när jag köpte nytt batterie till bilen. Hjälpte mig sätta in det o nu hoppas jag att fanskapet startar imorgon, o INTE lägger av nästa vecka för att det e g e n t l i g e n är generatorn som tömmer batteriet på ström. Men det märks väl.
1200:- gick kalaset på, en bra summa i jämförelse att jag tänkt leja bärgningsbil för 1000:- sen verkstad, men ändock jävligt bittert.
Bara för att jag får bra löner o har möjligheten att stoppa undan ska dessa saker hända. Come on!
Jag veeeet att det är en gammal skitbil, men finns väl fler som har begagnat skrot som håller ihop en aaaaning längre än 3 månader. Eller?
SKITSAMMA.
Så trött på att tänka bil, pengar, bil, bil pengar, pengar.
Fuck that fucking shit. Rent ut sagt.

I övrigt är väl livet varken bra eller dåligt. Varken superkul eller supersugigt. Fungerar rätt bra.
Vill bara hålla till i skogen som vanligt, gör ju ingenting i stan o inga utflykter. Vågar man ju inte när man inte vet om man kommer hem med bilfan igen. Ja, gnäll, gnäll, fucking gnäll. Men hey thats me.

Jag vill bara flytta hem min säng till mor o far. Packa ihop katterna o bo på deras "inne-altan" över sensommaren.
Så är det i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0