HoHoHo!

Ja, okej.
Jag vill ju inte ha någon snö. Inte just nu iaf. Eller egentligen har jag ju ingenting emot självaste snön men jag vill absolut inte köra bil i skiten. Mest det de hela handlar om.
Var jätteotäckt att köra i det imorse:(
Slirigt o snöflingorna var typ större än min bil... Sikten var väldigt begränsad stundtals, o inte fasiken såg man vart mitten av vägen var. Usch:(
Men jag måste väl erkänna att allt helt plötsligt blev lite juligare.
Daah
:)

Men lite varmare stämning, jag fick en otroligt glad känsla över hur mysigt det ska bli att ha uppesittarkväll med syster&familj dagen innan julafton... Ja alltså, Bingolotto-uppesittarkväll förstås;)
Och sedan samla familjen på jul, äta gott o bara ha det bra:)
Det kommer bli så trevligt så trevligt:)

Och nu hade jag "tur" att få 2 nätter med jobb o söndagen extra så jag får bort alla extra timmar på jobbet o därmed slipper avdrag på kommande lön o kan slappna av. Det innebär att jag inte behöver tacka ja till ngt extra under min andra långledighet som sträcker sig mellan 21-28/12 typ.
Yaay! (:

Tyvärr fick jag avboka julshopping med Pörni denna dag:( I o m jobb o allt. Får försöka dra mig iväg imorgon. Måste få tag i lite klappar nu, plus att jag har en hel lista på vad jag skall köpa till hemmet o mig själv;)
Men jag känner mig själv så kommer väl snåla ur till mig själv som vanligt... Men tanken på att unna mig är ju iaf trevlig:) Den som lever får se.
Fredag blir det broa o verkstan o fixa min lilla vindrutetorkare. Lördagen bjuder på ytterligare ett besök på lilla "Nisses" i Rockhammar med mor o förhoppningsvis bror.
Blir trevligt, o enda chansen att hinna med innan jul då det endast är helgöppet. Gör det för söta mors skull då hon så gärna vill iväg o pappa inte vill dit.
Gör jag så gärna♥

Näähäää, om jag ska ta o lulla runt lite, lite till o sen försöka mig på att sova en skvätt till innan det är dags att bege sig mot Frövi igen. Wish me luck på vägarna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0