...Ideas...

Det är så konstigt.
Konstigt hur jag kan komma på vissa saker, få ideér för mig som känns så rätt at the moment. Och jag blir uppfylld av de, nästan en aning besatt. Och dagen efter eller ibland t o m veckan efter känns det som att jag inte vet vad fasiken jag hållt på med... In my brain so to speak då.
Det är ju inte hela världen för jag brukar oftast låta dessa briljanta, hm, ideérna stanna i skallen men ändock.

Hur ngt kan kännas så rätt och jag vet precis vad som behövs o skall göras... O sen undrar jag vad fan jag tänkte på egentligen.
Det är väl en jävla tur på så vis att jag inte är en right away "do:er", I guess.
Men nu känns det skönt, nu är jag back on track again, lite tristare blev det men mycket bättre.
Anar att det är bra med denna lilla vetskap trots allt, det hindrar mig nog lite från att göra allt för mycket korkat/konstigt iaf.

Sista natten innan nästan 2 dagars ledighet, sköönt!
Får se vad det bjuds på inatt, jobbat hårt natten som var o jobbade nog fan för fler än en tror jag. Trodde o hoppades väl man skulle få lite hjälp men icke då... Fast fick erbjudande om övertagning från ett håll men det känns inte riktigt OK, utan lite hjälp bara hade varit kanon.

O dessa förbannade truckjävlar som bara går sönder på löpande band, argh!
Aldrig att alla är hela samtidigt, eller knappt att en fungerar som den ska till 100%!!!
Det tar sådan jävla extra tid, det är absolut inte ergonomiskt men grymt jävla irriterande.
Skittruckar!:(

Aja, det är som det är. Hoppas jag slipper vara lika trött som imorse, var helt förstörd o såg nästan dubbelt, skitbra att köra hem just då. Nej.
Och jag är bara hungrig heeeela tiddeeeeeeeen. GAAH!
WäääWäää!:)
Heeråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0