...Zzz...

Det är bara att konstatera att man blir en aning yr i bollen av nattjobb.
Såg en bild på en kopp kaffe o en kladdkaka nyss på Fb och tänkte, det var då en jävla frukost!
:o
Men inser nu att klockan är runt 16 och jag har nyss vaknat, vilket innebär att de allra flesta andras dag har varit igång ett tag;)
Skönt o välbehövligt att för engångs skull lyckas sova såhär länge. Vaknade av en systeryster som ringde.

♥ ♥ ♥
(: Grattis till nya jobbet!!! :)
♥ ♥ ♥

Jag vet fan knappt vad jag ska säga annars? Väntar på ledighet så jag får umgås med mina härliga vänner snart! O får komma iväg till det där förbannade Ikea som jag ständigt skjuter upp:)

Glad lucia, o snart är det jul... Sådeså!:)
Jag fortsätter att hålla tummarna då bollen är i rullningen, hoppas på det absolut bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0