Fasiken!

Jag ångrar gårdagen så!
Jag o Pörni bestämde oss för att fuska järnet o ta en svullardag o strunta i det kommande mötet på VV denna vecka.
Men jag tänkte ändra debiteringsdag vilket gör att jag stänger av kontot i typ 2 veckor efter onsdag o då lär jag ju gå den sista gången innan... Och jag åt en pizza igår, o veckobonusen räckte absolut INTE till det:(
Jag åt även 3 chokladgrejjer... För att inte tala om att jag festade i lördags, ja. Det var där jag la den där omtalade veckobonusen.
Jag gick upp 100g förra veckan som det är.
Må hända att det inte är mycket, men därför skulle jag sköta mig till denna(fast jag faktiskt skötte mig den veckan jag gick upp men men). Men nu kommer jag ha gått upp igen, det gör mig så besviken i förskott. För jag är bombsäker.
Nu blir det fan inte att unna sig någon äcklig svullardag på jätte, jätte länge. Aja... Sköter jag mig mina veckor jag är borta från VV MÅSTE jag fan ha gått ner sen.
Plus att praktiken har börjat då o jag lär cykla dit o det är en bra bit bort.

Vill bara gå ner så mycket som möjligt till sommaren, även fast jag inte lär klä mig i bikini:) Badshorts o bikiniöverdel möjligen;)
Plus att det faktiskt kostar ganska mycket varje månad o känner inte för att slösa de cashen på att gå upp, det kan jag göra helt jävla gratis!:p
Ja, man måste leva o unna sig. Absolut!
Men inte om man skäms såhär dagen efter, då är det inte värt det. Ska försöka komma ihåg det tills nästa gång.
Jag kom ihåg det igår men höll mig ändå inte, hur dumt är inte det, då?


Jag har efter skolan, o körlektionen nu varit ute på en högt-tempo-promenad i ca 35 minuter(ho ho så futtigt!), joggade t o m typ 1 km, herregud... Jag är chockad att jag klarade det så pass långt haha... Med tanke på att jag är rökare o inte har joggat på sisådär 100 år. Det är ju önsketänkande att något skulle hjälpa tills på onsdag.
:(
B.E.S.V.I.K.E.L.S.E - D.E.L.U.X.E
:(
Dumskalle jag.

Idag har vi haft besök av Lasse Månsson o Kurt Skårberg i skolan. De hade varsina föreläsningar.
Lasse om beroende allmänt o Kurt om AAS(Anabola androgena steroider).
Mycket intressant båda två. Jag vill bara pick their brains, följa med de några veckor o lära mig. De är verkligen så fyllda med information! Önskar jag blir sådär duktig allmänt eller inom ngt specialämne någongång:)

Imorgon o onsdag är det föreläsningar i Conventum igen, de 2 sista dagarna på den Nationella Baskursen. Ska bli intressant, men blir ju jobbigt att mest sitta stilla o lyssna faktiskt. Plus att jag har dubbel körlektion efter imorgon X|. Trötthet deluxe, ja. Men ska bli kul att köra landsväg då också, inte bara denna förbannade stadstrafik:)

Ser redan fram emot helgen. Blir ICKE ngt festande denna helg kan jag säga.
Tänkte jag någon dag ska sova hemma hos mor&far istället♥
Gå i skooooogeeeen!:D
Hoppas att snöhelvetet håller sig borta så man kan få liite våriga känslor:}
Ska se om jag o Pörni kan pussla in så vi kan ta en långpromenad o sedan luncha lite, min tur att vara värdinna nu efter alla gånger jag blivit bjuden på lunch där borta i Varberga;]
Så helgen, skynda dig!

Gårdagens filmer:
"I am legend".

Redan sett den men det var länge sen. Den är ju kanonbra!

Sen såg jag:
"The color purple"

Gammal goding med Whoopi Goldberg, Oprah Winfrey, Danny Glover osv...
Har säkert sett den förr men mindes den absolut inte.
Men jag gillar den.

Började titta på:
"Seven pounds".

Men något hände där med att ljudet var en bit före bilden, vilket gjorde mig irriterad så jag stängde av. Får göra ett nytt försök sedan, den verkar bra.

Näää, nog med babbel nu. Jag får stå för mina beslut helt enkelt, ta tjuren vid de förbannade hornen o stå mitt kast på onsdag. Så är det. Jag ska komma tillbaka med nya friska tag sedan, sådeså! Det är inte hela världen... -Försöker övertyga sig själv-
Dags för en dusch o slötime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0