...Give it to me, baby!

Ikväll är jag en crazy lady när det gäller shopping. Vill bara shoppa, shoppa, shoppa!
O min plånbok vill absolut inte det.
Har haft Pörnilicious här idag, jäkligt trevligt!♥
Vi tog en lång promenad runt Rynningeviken/naturens hus osv i kylan vid 10, för att komma hem till mig o käka lunch. Jag lyckades faktiskt laga en mycket, mycket god lunch! -klapp på axeln-
Sen hinkade vi massa kaffe, tittade i kataloger o snick-snackade massvis.
I love it!

Vi tittade på massvis med sommarplagg vi skulle kunna tänka oss, accessoarer o allt. O jag blev så in i h-vete sugen på att shoppa. Kläder kan man ju vänta ett slag med då det är 8 kg kvar tills jag tänkt stanna upp med vikten. Men accessoarer juuu.... Plus lite kläder som antagligen kommer funka sen med iaf;)


Jag o leopard. Jag passar knappt i den vanliga brunaktiga leo-färgen så svartvitt är att föredra:)

Vill ha, vill ha!

Ja, tack!

Åh, jag älskar! Tyvärr är jag helt hooked på rosa leopard, men tror absolut inte att jag skulle passa i det:(
Så kanske basic svarta sådana här? Eller båda? Äh!:)

Så söta! Dessa vill jag allt ha. O de finns ju på H&M så de kanske får äran att hamna i min lilla ägo!:)


Även detta från lilla H&M, dock leverans i slutet av mars:( Får se om lusten att ha denna finns kvar då, då kan även denna kanske hamna hos mig:)

Och denna goding förstås. Som jag spanat på i evigheter.

O detta är bara en minimal liten bråkdel av allt jag skulle vilja ha. Jakten på de perfekta halsbandet/halsbanden&armbanden fortsätter.
Dyrt!
Det är vad det kommer bli till sommaren iaf. Jag har ju praktiskt taget inga direkt snygga sommarkläder, plus att jag vill ha lite mindre storlekar nu. Snälla, säg att jag lyckas få sommarjobb så jag kan sponsra allt detta en aning iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0