Halkisch.

Yes! Då var halkkörningen äntligen avklarad:)

Var inte alls så farligt som jag trodde. Trodde man typ skulle få göra en sväng i 90 km/h i snorhalt eller något, hehe.
Det var inte så farligt, lite nervöst i början men sen släppte det.
Vi var 4 stycken från körskolan o det var ett mycket glatt o trevligt tjejgäng, så det hjälpte enormt o alla var vi nervösa i början. Alltid skönt att veta att man inte är ensam:)
O vi blev alla godkända så... Jag är nöjd:)
Men man får ju självklart respekt för hastigheter, dåligt vägunderlag och funderingar kring sig själv som förare... O det är ju meningen.
Det hela var mer roligt än otäckt tillslut, fast kanske inte sådär jätteroligt som det låtit på de flesta som talat om det, mer OK:)

Nu är jag nyvilad, hann sova en liten stund. Skulle egentligen tagit en fika med Linn som jag inte träffat på typ...3 veckor nu?:/
Dock har jag ett specialarbete som ligger här hemma o jag ska vara opponent till det tills imorgon o har knappt hunnit börja. Känner att det måste få bli färdigt ikväll.

Jag känner att jag är sådan kass o tråkig kompis just nu:(
Jag vill ju fika med vänner, hinna hitta på saker... Men jag orkar bara inte. Jag hinner oftast inte efter skolan men är det inte tiden som är problemet så orkar jag inte.
Man vill ju gärna inte glida ifrån kompisar eller så, men det får vara som det är nu... När kortet är fixat o jag börjat praktisera o slipper skolarbete kanske man kan ha turen att hinna o orka?
Då tar väl arbetstimmarna kål på en istället, hah, hm.
Den som lever får se.

Men shit vad tiden springer på trots allt.
Om mindre än 4 månader är jag klar med utbildningen, har förhoppningsvis fått nys om ngt jobb, har förhoppningsvis körkort... O kommer vara bra mycket smalare denna sommar än förra... And I can't wait!:)
Men som sagt, shit vad tiden springer på!
:)
Tyvärr blir man ju bara äldre o äldre också. Det mindre positiva I guess:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0