WääWää!

Förbannade förkylning, stick o brinn!
MORR
!
Jag kanske ska vara tacksam över att jag inte blivit megasjuk, men det är en envis jävla förkylning/småfebrighet jag haft o självfallet fortfarande har.
Snorigheten har varit allra värsta igår o idag, and I hate it!
Men det är som Pörnilicious sa igår "Att andas - det ska man inte ta för givet!" eller nåt sånt:p
Haha, o det är ju sant. Så får väl vara tacksam för de små andetagen jag kan få igenom i näsan:)

Men mycket trevlig filmkväll igår. Som alltid.

Vi hann med mycket skratt o 3 filmer, vi startade med:

"Paranormal Activity 2"
Visst hoppade man till när man inte var beredd på ljud osv... Men den var inte ens i närheten av 1an. Så den var inte sådär jättebra. Lika bra det så slipper jag bli lika paranoid som efter just 1an:)
Andra filmen blev:

"The silent house"
Den var inte heller sådär jättebra. Tyvärr, men som sagt kanske lika bra det:)
Tredje filmen fick bli:

"Zombieland"
Och den var väl helt OK, inte riktigt lika rolig som jag trott. Men den funkade bra att se.

Nästa gång ser vi nog denna film som vi inte hann/orkade igår:

"Dorian Gray" som nog kan vara bra.

Och idag skall jag för egen del se lite filmer också... Måste göra ngt nu när jag absolut vägrar att gå utanför dörren o riskera att göra denna retiga jävla förkylning värre.


"Clueless" & "Alla talar om Grace".
Det får bli bra för denna dag:D

Nu ska jag inte tillbaka till skolan på 11 veckor... Lov + 10 praktikveckor, känns hur skumt som helst.
Men det ska bli spännande som bara den nästa måndag, dock kommer jag vara nervös så det heter duga, men det blir väl så första dagen på ngt nytt ställe så.
Hoppas, hoppas att jag trivs hyfsat!

Aja, dags o fylla på med kaffe så jag kan försöka ånga bort snorigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0