Avatar.

Men blä vad jag blir rastlös av att bara sitta inne. Och det är faktiskt inte lathet, iaf inte enbart.
Men jag vill inte bara gå ut o gå här i stan, tråkigt. Men när jag var ute en sväng, för o slänga sopor o titta in på Ica, var det så skönt ute! Inte kallt o det föll massa småsnö, oj vad jag skulle velat gå på promenad hemma i skogen precis just då.
Men på fredag!♥

Dagens har jag iaf delvis ägnat åt att se på film. Jag har legat en del efter, så idag såg jag "Avatar" för första gången.

Den var mycket, mycket bra. Mäktig och vacker.
Nu förstår jag varför man skulle sett denna på bio.
Så oerhört vackert de hade gjort miljöerna. Eller ja, framförallt skogen, då.
Mycket vackert iallafall. Jag som är tokig i o tycker att skogen är magisk som den är irl haha...




Får se vad det ska bli för något att glo på nu, då. "Due Date" är på funderingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0