Javisst.

Här sitter man... Nöjd över att slippa vara bakis o dylikt:)
Men en aning rastlös, trots att sysslor verkligen inte saknas.
Ska ta tag i att städa idag. Städa så det är någerlunda fräscht under veckan då jag inte lär hinna eller orka det.
Bara det att jag skjuter upp det, självfallet. Men vad gör det? Jag hinner ännu innan det blir försent.

Hade en trevlig filmkväll med Pörni&Linda i fredags, tack för det damer!♥
Gick lite på hindersmässan med Pörni igår, o sedan blev det fika med densamme o min bror.♥
Fan vad mycket mums det fanns på marknaden... Klart man lägger extra märke till det bara för att man inte ska äta ngt sådant. Men shit vad jag ville ha allt, mums!

Snart drar då en ny vecka igång... O det är återigen mycket som skall hinnas o orkas. Men det är ju rätt gött att hålla igång, bara jag slipper vara lika trött som jag var veckan som varit.
Imorgon är det skola o sedan 45x45 min körlektion.
Tisdag är det skola o sen 45 min körlektion plus tvättid på kvällskvisten.
Onsdag är det skola o sen viktväktarna.
Torsdag blir det halkbanan... -nervös as hell-
Fredag är det bara kort dag i skolan sen lugnt. Underbart!

Hoppas ni haft en trevlig helg&får en lika trevlig vecka!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0