Kontrast.

Vad lustigt vilka kontraster det bara är ibland. Eller blir kanske man ska säga.
Jag har fortfarande ångest över partajjandet, men det är som det är helt enkelt.
Blandat med lite usch-äckligt-blä-känslor.
Men går inte in på de detaljerna nu... Or ever.
Men trots att jag fortfarande undrar vad fan jag håller på med from time to time - så känns saker och ting ändå rätt bra idag.
Alltså saker o saker... Men livet.
Jag har massa saker som inte skett ännu som jag planerar men allting har sin tid.
Ser fram emot att få gå på "Nationell baskurs - riskbruk, missbruk och beroende." på Conventum imorgon o på onsdag + 18, 19 februari. Jag tror och hoppas att det kommer vara oerhört intressant!

Men for now är jag grymt nöjd över att ha diskat färdigt, att det finns massa nybryggt kaffe och att jag har en hel del avsnitt av "Six feet under" kvar. Yaay!
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0