...Wää, wää!:/

Meh, vilken dag det varit.
Inombords. Inte gjort ett skit, men haft sådan dålig känsla med mig hela dagen.
Inte som om något har hänt, eller något har glömts bort. Utan det känns helt enkelt inte bra.
Kan det vara som förra helgen att bakis-ångesten sitter i 2 dagar igen?
Jag hoppas nästan på det. Det var ändå ett tag sedan det kändes såhär. Inte ens förra helgen då det satt i 2 dagar, dvs.
Det mesta känns så jävla tråkigt o meningslöst idag. Och jag vet ju att så är det inte. I know that.
Men idag har ingenting kunnat ändra på det.
Men jag uppskattar att jag pratat i tele en del med 2 personer, som gör mig så glad.
Jag älskar er, tack för att ni finns där!

Nu var det inte så att det bara pratades om mig o ångest alltså, iaf inte båda samtalen;)
Men jag bara uppskattar er så, så ni vet det.

Jag känner igen denna känsla så mycket från förr, och jag har börjat ana att den kan kopplas ihop med att jag suttit hemma för mycket, sysslolös de senaste dagarna.
Det är ju gött, men när jag har för lite att göra, o inte tar mig för att göra saker får jag nog lätt denna känsla.
För senaste månaderna när jag har haft fullt upp o istället gnällt om att jag velat haft ledig, haha, har jag inte haft denna känsla.
Så den försvinner nog. Men just nu när den finns här hos mig känns det inte roligt.
Plus att när jag haft så pass lite "måsten" känns det extra jävligt när de hoppar igång igen.
I o m körlektionerna imorgon o tisdag, jag gör det ju för min skull! Varför känns det ändå som måsten som jag allra helst skulle vilja slippa?
Blaaj.
Aja, det blir nog bra när allt återgår till det normala igen. I am so sure.


Men en känsla jag kan definiera är:....
Jag saknar familjen så oerhört just denna dag:(
Det gör jag ofta, men massvis idag. Skall hem till gårn på fredag, då kommer syster o bror också.
Underbart!♥
Saknar, saknar, saknar er så otroligt!
För att inte tala om skogen... Jag längtar till sommarskogen. Dimmorna, mossan... Allt.
Doften. Bara kunna sätta sig ner på mossan o andas frisk luft o känna hur gott allt doftar.
Snälla vår o sommar, skynda er!
Och sommarkvällar... Ni vet när det precis börjat mörkna en aning bara o man går ut o tar ett djupt andetag, luften är skön men ändå lite kyligare än tidigare o det är bara så härligt.






♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0