Puh!

Idag har det känts så väldigt mycket bättre, o det tackar jag för.
Puh!
Halva dagen gick åt till att vara smånervös över körlektionen eftersom det, som redan skrivet säker tusen ggr, gått typ 3-4 veckor sen jag sist körde. Men jag kan bara säga:
Fan vad bra det gick!
Wohoo!:)

Resten av denna kväll har jag bara tänkt ta det lilla lugna, köra en hårinpackning o lägga mig i badet med bra musik till eller något:) Se klart på sista säsongen av Ally McBeal:(
Skulle även vilja käka massa godis, men det blir det inget med. Bu-hu.
Imorgon är det körning igen, torsdag är det tänkt att vara biotajm på pensionärstid, hah:)
Ska försöka klämma in lite dejtande med Linn där emellan också.
O fredag drar jag till broa o myser!
Då ska jag laga middag åt mor&far, det är dom väl värda. Det blir gott o trevligt.

Och tänka sig... På måndag drar skolan igång igen. Hur fort går inte tiden egentligen?
2 veckor har redan praktiskt taget sprungit förbi.
Wää, wää!
Men det blir rätt gött med rutiner igen. Trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0