...Slut.

Helt slut som människa i detta nu.
Varit i skolan för att sedan dra direkt till körskolan för dubbellektion - 45x45 min.
Men det gick bra iaf, alltid något. Kommit hem o vräkt i mig yoghurt& smörgåsar o nu sitter jag här...
Trött som ett as. Kan ju inte lägga mig än ändå, då lär jag vakna pigg inatt eller nåt. Men men.

Pratade med chefen på avdelningen som jag ska praktisera på tidigare idag. Han lät mycket trevlig o tyckte inte praktikbesök behövdes. Utan 08.00 i entrén den 28e februari. Får gå efter ngns schema då självklart, dag, kväll o var 3e helg. Kanon att det inte är varannan iaf:)
Tiden springer på snabbt nu.
Och just nu är det bra.

Hade förresten helt missat att hindersmässan är denna vecka...
Får försöka ta mig dit på lördag tror jag bestämt, kanske köpa strumpor iaf:)
Vill väl egentligen hinna dit tidigare men det tror jag tyvärr inte jag gör. Men funderar på att ta ytterligare en vit helg så då är jag ju antagligen i prima skick på lördagsmorgonen o kan knata upp i tid:)
Aja, den som lever får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0