The sky is the limit.





The sky is the limit.

Hemma efter en sväng till broa. Jag har haft det väldigt mysigt&trevligt med familjen.
Päronen, syrran, brorsan o syskonbarnen var alla där.

Hunnit med att ta det lugnt o bara umgås plus att det blev en lång sparkfärd för mig o mor. Det gillas, o alltid bra att röra på fläsket lite.
Vi gjorde även ett försök till att gå i skogen, men med denna mängd snö som vräkt ner är det ju inte det enklaste att försöka sig på. Men vi följde djurspår rakt ut i skogen, de hade trampat upp bra minsann. Mysigt!



Ja, jag kan ju säga att jag inte direkt är nöjd med att snön vräker ned o att vintern inte på långa vägar är över.
Men jag smälter(ho ho) lite när jag åker med bussen på käglan o tittar ut i skogen när den är helt vit o så underbart vacker. O när jag o mamma vandrar i skogen o det bara är "white noise" överallt.
Det är så tyst, så tyst.
Det enda man hör är ngt enstaka djur o de små, små snöflingorna som faller emot ens jacka.
Man andas friskt... Luft som inte är förstörd av någonting. Just i det ögonblicket undrar jag vad det är som är så jävligt med vinter o snö? Vad det är jag gnäller så förbannat över?
Sen kommer jag hem till stan o kommer genast ihåg vad det var, hah.
Men denna inte allt för långa vistelse behövdes verkligen. Terapi för själen so to speak.
Men terapin är ännu bättre på sommaren, det tänker jag inte sticka under stolen med, men alla årstider har sin charm, så är det ju.

Fick även med mig ett par urgulliga vantar min älskade mor har stickat.
Tack för det!

Valde att sticka hem nu denna lördag för det är typ sista kvällen innan skolan drar igång som jag kan vara uppe hur sent jag vill. Bara för det kan ni ge er fan på att jag är så trött, hah. Tröttare än på länge må jag säga.
Men imorgon blir det att sova ut, att städa o laga matlådor som står på schemat. Blaaj till allt utom sovandet.

Är lite surig över att klockan blev så mycket o att jag inte orkar dra mig iväg o fira Alexz som fyller 25 idag. Grattis till det!:)
Blev lite partysugen på bussen när folk satt o stank lite alkohol, haha... O man märkte att de flesta skulle utåt. Men aja, nästa helg minsann! Jag kommer vara nöjd över mitt beslut imorgon iaf.

Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Vad mysigt det lät! <3

Du och din natur.

den delen är så sjukt härlig med dig, Anna.

Får mig bara att sakna dig mer!



Puss från mig och barnen.

:*

2011-01-10 @ 08:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0