...Bitterfi...

Fan vad jag aldrig blir nöjd.
Har haft en skolkersdag idag... Temadag, tsss.
Handlat på Willys o det var bra o trevligt. Övningskört, hade absolut ingen lust. Det gick OK, var det där satans parkerandet jag övade på. Det går hyfsat men blir aldrig riktigt bra varken framifrån eller via backande. Det gör mig grymt frustrerad! Allting annat sitter ju o behöver bara tänkas till lite på. ÅH!
Kommer säkerligen få lägga ut ännu fler tusenlappar på det här satans kortet och ja, det kommer vara värt det men det gör mig frustrerad. Jag säger det igen FRUSTRERAD.
Jag har kommit jättelångt o det går bra, men vissa saker går sådär o det bara känns att det kommer dra ut på tiden. MORR.
Men nu är jag ju hemma, men då är det, i mitt tycke, för långt kvar tills filmen jag ska se på tv börjar.
Aja, ska iaf mosa i mig glass med blåbär, banan o riven choklad till den.
Kanske är det som kommer göra mig mindre bitterfittig, let's hope.

Imorgon är det ju underbart nog kort dag i plugget, men sen ska jag ju självfallet till körskolan o köra.
Klanta mig ännu mer säkerligen.
Men sedan ska jag iaf umgås med några söta damer, förhoppningsvis få skratta en hel del o mosa i mig massa godis.
(:
Fan vad jag snaskar onyttigheter. Skönt man kan göra det och ändå gå ner i vikt minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0