♥ x 10000000!

Åh, vilket tacksamhetsryck jag fick nu.
Min bror har varit hos mig o fikat o snackat skit de senaste 3 h o jag är så glad att jag har en sådan go bror:)
Petade i honom 2 koppar kaffe, 4 saffransbullar o choklad jag hade kvar här hemma.
Så han kan bli ännu goare o gladare! ♥
((O jag slipper ha massa extra points här hemma förstås, haha.))

Nej men seriöst. Han förtjänar allt gott, bara hoppas att turen kan vara på hans sida snart.
Det förtjänar du verkligen, Nisse.
Det är din tur nu! Det har det varit länge.

Ska dra hem till gårn o övernatta i helgen, osäker vilken dag hit eller dit men det löser sig.
MYS!
Bror skulle försöka dyka förbi med, hoppas att syrran med barn också har lite tid över så att vi kan ha det kanon o bara mysa. Gå i skogen nu när det inte är 45 meter snö, jaaaa!
Äntligen
!:D
Det behövs verkligen o jag har inte lust med något annat. Möjligen bara dega framför ngn go film här hemma med onyttigheter. Men det hinns annars.
O jag borde inte tänka på onyttigheter när det gick så dåligt på VV senast:(
Är jätteorolig att det ska gå skit imorgon också, fast jag inte direkt misskött mig... Iaf inte med flit, ho ho.
Hm.
Jag tror faktiskt inte det kommer gå bra, men hoppas att det gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0