Men come on!

R A S T L Ö S  AB.
Jag har iaf fått vara lite med Linn-gumman:) Fan vad det går lång tid emellan känns det som, inte OK:(
Blev en liten utflykt till Marieberg, mycket trevligt:)

Men hörde hur jävla ointressanta saker jag hade att säga, iaf om mycket. O börjar fundera på om det har att göra att det är så jävla lite som händer i mitt privatliv så att det knappt finns saker att tala om?
Iaf från min sida, sen diskuterar jag gärna o pratar om allt mellan himmel o jord, men när det gäller att prata om mitt liv o min vardag alltså. Det är fan illa:(
Sen att jag kanske inte haft världens intressantaste o mest spännande saker att tala om innan, hehe... Inte så jag menar, men come on... Lite bättre kan jag väl?

Jag sitter även här ledig o dan nu... Jag vill bara iväg, ut o bort...
Känner ju att sommaren springer mig förbi, o vad gör jag? Jo jag sitter här inne, framför burken o vet inte alls vad jag skulle kunna göra. Vem skulle man kunna hälsa på? Vem kan man göra något med? Vad skall man göra? I detta läge önskar jag verkligen att systeryster med familj bodde här, men snart så:D Mor&far går ju o lägger sig rätt tidigt, i min mening, plus att jag ändå skall ditåt imorgon... Men ikväll hade jag kunnat rymma över för lite systermys.
Men men en annan gång, håller ju på att titta på "Closed for winter" så det får väl driva tiden vidare, men skall det behöva vara så liksom?
Inte konstigt sommaren springer mig förbi. Hm!

Nästa vecka får det iaf bli en badutflykt med lite vänner, sådeså! Bara de inte bangar dvs... Men då åker jag fan själv. Kan inte bara anpassa mig efter vad alla andra känner o tycker för o sedan sitta o gnälla, sen att det kanske är jävligt trist att behöva göra en del ensam... Aja... Livet är hårt osv osv. Fast lite kommer jag gnälla på alla bangers om det blir så någon gång, det var det där med en förkärlek till att gnälla;)

Jag vill ju ut o svänga mina lurviga på Harrys på torsdag men intresset verkar svalt från de jag frågat... Är det inte på sommaren som folk går ut vardagar o det är OK? Har iofs inte frågat många men vafaan. Tror nästan jag skiter i det o väntar tills ngn helg när jag är ledig. Men hade ju varit skoj att komma ut faktiskt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0