Uppskattning.

Nu är jag ledig i 3 hela dagar, känns kanonbra! Imorgon 14-22 är jag t o m hemma med betalt för att jag inte får spräcka veckovilan, guld!
Fick förfrågan om att jobba natt inatt när jag var på jobbet mellan 06-14 idag, svaret blev : Nej.
Jag orkar fan inte - jobbat 6 dagar o då var lör-sön 12h pass.
Mesig jag börjar bli;)

Men det känns så bra nu, jag blev så glad i tisdags då fick jag höra av en av de svenska chaffisarna, från ett företag som ständigt återkommer, att vi är bäst.
"Vi" var då menat till mig o min då kvinnliga kollega, vi är förövrigt de enda kvinnorna på avdelningen.
"Ni är bäst. Det flyter på, inget krångel och ingen otrevlighet."
Finns visst en del andra som kanske inte är sådär jättetrevliga då, kanske är pressade o stressade, vad vet jag? Jag blev iaf mycket, mycket glad över att höra detta:)
Och idag pratade jag med en annan chaffis från samma företag som frågade varför kvinnor kör så mycket mjukare o smidigare? Tycker du? Undrade jag... Jag kör ju skitryckigt o hetsigt haha... Men då är tydligen karlarna värre då;) Han sa att det blev så bra så, o att den andre chauffören tidigare hade sagt:
-" Bra det är den mörkhåriga, hon är duktig."
Åh-hå, tack ska ni ha:):):)
KUl som fasiken att höra jag som bara jobbat sen 23e maj liksom, o de andra i flera, flera år:)
I måndags fick jag en liten gåva av en holländsk chaffis - en cola light o en påse kakor, hehe. Skitgoda, tack:)
Hört talas om att vissa får lite gåvor ibland, nu var det alltså min tur:) O i tisdags fick jag 2 cider av en annan chaffis plus en hel flaska whiskey av en annan, haha. Shit alltså:) sen när jag såg hans trailer nästan full med last fast jag behövde utrymmet förstod jag att detta var mer som en muta för att jag inte skulle köra ut honom, hehe. It worked;)
Igår fick jag o Katrin en varsin öl av en utländsk driver, tackar, tackar hörrni!:)

 


 

Och jag valde denna kväll bort att följa med lite vänner o se Fashion Pack på Strömpis. Hade nog varit kanontrevligt, men jag har suttit o pillat med fotografier i timtal här hemma. Beställt hem lite av mina egna fotografier som posters i storlekarna 30x45 o 20x30, hoppas det funkar trots kass upplösning på mobilkameran.
Jag vet inte om allt blir a little bit too much, plus att jag är en sådan jävla sucker för symmetri så det kan bli larvigt, men jag tror nog att detta kan gå hem. Suttit o gjort om bilder o pysslat...
Bland annat denna har jag beställt hem, rosa jo... Men jag tyckte den blev rätt frän. Nu gillade jag orginalet men orginalet var inte lika spektakulärt, det kan man väl inte direkt kalla denna för heller men ja...


Och även denna x2, som sagt kan bli too much. Men ska sitta på varsin sida av spegeln. Ingenting spektakulärt med denna heller, men är ju hooked på att inreda "stora rummet" med rött o svart så... Denna får bli bra. Kommer även upp 3 posters 30x45 bredvid varandra med fjärilar o en ros med regndroppar... Hoppas, hoppas det blir bra!
Sen att jag antagligen inte kommer införskaffa ramar så jag får sätta upp skiten med häftstift, hehe, det är en annan femma;)

Imorgon tänkte väl jag o Linda dra en repa o checka digitalkameror. Börjar bli på tiden att införskaffa en sådan nu, när ett av mina få kvarvarande intressen är fotografering så...:)
Äh, vi får se vad det blir, börjar bli snålis nu när pengarna droppat av rätt rejält..:s Men jag får fasiken ge mig o sluta vela med tamejfan allt snart. Börjar bli en aning drygt.

Och nu funderar jag på att sova, sova, sova! Skönt, o INTE gå upp 04.25 imorgon, göttans!:) Kommer jag göra 4 veckor i rad nu framöver, o jobba övertid varje dag till 15.30, huvva. Aja, blir nog bra det där med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0