Hysteri.

Då var det dags igen.

Hetsa upp sig för ingenting, det är lite min grej. Det började så väldigt bra denna dag, lastade 3 lastbilar nästintill själv, hade klarat det likabra själv men man tackar ju för den hjälp man får. Sen blir det ju inte så, sen när jag är ordinarie. Det gick väl bra sen också, men så fort saker och ting inte går exakt som jag tänkt eller perfekt har jag lätt för att hetsa till det. Har kanske att göra med det där jag skrev om för ett tag sedan. Att jag har sådan rädsla att missyckas, kanske? Jag vet ju liksom att det inte är hela världen. Jag vet att jag är bra. Jag vet även att saker och ting absolut inte kan gå galant all the time o direkt när man är nybörjare. What's up with the jävla hets, då? Gaaaaaah.
Blir nästintill lite tokig på mig själv ibland. Aja, imorgon kommer det gå toppenbra. Så är det bara, detta kommer bli så jävla bra tillslut. Sådeså. Skall vara lugn o harmonisk imorgon, de undrade ikväll hur högt mitt blodtryck låg egentligen, hehe. Jag sa att det verkar alltid värre än det är, jag sprängs inte även fast det kan verka så. Men visst, det tar ju en jävla massa energi, det har de rätt i.
SKÄRPNING! Helt enkelt.

Men imorgon gör jag mitt tredje o sista 12h pass denna vecka, sen tar jag mina futtiga 2 dagar till helg. Ska bli skönt as hell.

Och btw så... Jag är tvungen att byta från firefox o blogga i internet explorer, vad är det som krånglar via firefox nu då? Är det jag som klantat till det med ngn jävla inställning ofc? Jag orkar inte undersöka det hela, eller rättare sagt jag fattar inte alls vad felet kan vara. SUCK.


I övrigt så, ja jag var ledig i må o tis o fick lite tid att umgås med Pörni på måndagen, åkte en sväng till M-berg o fönstershoppade, mycket trevligt. Tisdag hann jag upp på stan o småhandla lite. Mer än så var det minsann inte.

I söndags hann jag gratta älskade mamma på morsdag iaf♥
Käkade tårta o hann med en liiiten uppfriskande skogspromenad.


Ingen idé jag skriver mer nu, känner mig trött o ändå småspeedad.
Bör åka i bra tid imorgon igen så lika bra att dyka till sängs direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0