...One year older, none the wiser.

Jaha, ja. Då var det dags igen.
Om ca 1,5 h föddes lilla jag för 25 år sedan. Så om ngn dag eller så är man officiellt närmare 30 än 20, hur gick det här till? Vart tog tiden vägen?

Jag borde väl lägga mig snart, ska iväg o köpa tårta imorgon förmiddag. Tänkte att jag skulle vara überseriös o baka en egen men jag orkar fan inte. Blir alltid kaos när jag gör saker själv, även fast resultaten brukar bli hyffsat... Men vägen dit så att säga;) Tänkte även jag skulle slänga ihop lite fruktsallad för oss som tänker lite på figuren o så:) Fräscht o gott.
Vi blir inte sådär jättemånga så spela roll. Trevligt familjen kommer förbi iaf:) Sen får vi se om det blir badresa med lite damer eller vad vi gör. Insåg att jag tänkt ta ett fm-pass på tisdag vilket gör att jag borde sova typ 21 igen. Hm! Skitsamma. Att vara trött klarar man, är ju bara en dag isf.
Sen blir det 2 em-pass innan avfärd mot västkusten torsdagkväll/natt. Gött jag slipper köra o därmed kan sova i bilen... Frågan är om det är värt att skaffa nya hörlurar o batterier till mp3-spelaren? Kan ju vara gött att stänga av lite övrigt prat i bilen om man ska sova en stund. Aja, skitsamma... Det får jag fundera på sen.


Grattis till mig iaf!
Min bästa vän o min värsta fiende:)
Men jag älskar mig ändå... Trots att jag tvivlar ibland:)

Mot 25 nya, härliga år, tack:)
Hoppas på fortsatt tur o en ljus framtid med mycket äventyr, lite utmaningar, kärlek&värme och att få njuta av livet bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0