Take me home.

Tiden fortsätter att bara springa förbi mig, jag klagar väl inte men uppfattar inte hur snabbt det går förens jag tänker till lite.
Iaf så var jag äntligen iväg o hälsade på min älskade Linda i tisdags efter jobbet.
Har inte träffats på 7 månader, men nu  ä n t l i g e n:)

Hihi, vi o våra bilder. Vi lyckas bra;)
Älskade, älskade vän!
♥ ♥ ♥



I onsdags drog jag hem till päronen efter jobbet. Vandrade i skogen o sov kvar där. Mysigt att träffa päronen lite:) Trots att mitt humör var sådär, trött, hetsig o jobbet hade gått sådär. Men jag fick min själsliga terapi genom att andra runt ute o fotografera:)





Drog med morsan upp till ett av båra badställen i Norrby. Där stt vi o plaskade med fötterna i vattnet en stund, pratade o bara hade det lugnt o skönt. Blir fler sådana turer sen:)


Känns rätt gött att jag fick byta från fm-pass till em imorgon. Trodde jag väl aldrig jag skulle säga då jag gillar att jobba dagtid o ha tid efter... Men det är lite drygt att lägga sig så tidigt o dra sig upp mitt i natten:)
Så imorgon blir det inte förens runt 13 jag åker, yaay!:) O så får jag ngt att titta på när jag jobbar också, eller iaf ibland;) Synd att titta får räcka ibland, ho ho.
Har äntligen bränt en skiva så jag kan digga järnet i trucken också, det skall höras vem som kör:]
Plus att jag behöver pepp-musik.
 
Efter imorrn tar jag lite helg, o ännu har jag ledigt i 9 dagar efter imorgon:D En såkallad X-vecka. Dock ska jag snacka med chefen imorgon om att slänga in 3 pass iaf... Har timmar som skall tillbaka så det är lika bra. SUCK. Jag trivs bra men ledighet är väl inga fel direkt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig angående nästa helg sen... Funderar på att antingen stanna hemma o fira min födelsedag i efterskott.... Eller så skall mamma, pappa, bror o Stina neråt till västkusten för att hälsa på syrran med familj. Jag är rätt sugen på att följa med... Vore ju dumt att inte göra det, va? Slippa ta egen bil, o ha hela familjen samlad. Men då gör jag ju ingenting speciellt i min 25-års dags ära så att säga... Skulle ju gärna komma ihåg när jag fyllde 25 liksom. Måste jag vänta o satsa på 30?:( Eller vafaan man kan väl kalasfira 26? :p Äh, den som lever får se.

På lördag ska jag iaf röva med mig Pörnilicious hem till gården o ut på landet ju. Ska bli mycket trevligt.

Och jag tackar för skatteåterbäringen idag, fy fan vad det behövs!

Nej men nähä. Lite byte av kattlåda o en dusch på detta, då?



"Something in your smile just tells me that you're mine."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0