Travelling.

Fan vad helgen flugit förbi, eller känns knappt som jag haft helg då den startade lördag o avslutas tidigt som attan denna söndag.
Upp o hoppa 04.30, sicken fräck tid att behöva kliva ur bingen. Huvva!

Men gårdagen var helt OK, startade med att sitta på uteserveringen på Liquid tillsammans med Made, Klefz, Pedram, Joel o Jossan. Mycket trevligt. Sen beslutade vi oss för att gå hem till mig, jag bjöd ut min 70is, ingen hade ju ngt förutom Joel o hans 3,5or:) Men äh, jag får väl fixa en ny sen till sommardrinkar o dylikt.
Vi hamnade på Virus o det var väl sådär, halvdött nästan... Var precis påväg ner för trappan o hem när en herre frågade vart jag skulle... Jag förklarade att äta, äta, äta var tanken, men han erbjöd en drink o så fick det bli. Bartendern döpte drinken till "Avloppet" haha, för att vi skulle ha en stark jävel med vad som helst i typ. Låt mig säga som så att smakar avlopp sådär är jag nästan redo att börja smutta på mina egna här hemma. Inte starkt för fem öre, men jädrigt god:) Tack för drinken!
Han visade sig vara målare, perfekt... Jag som ska måla om här hemma, får väl sno åt mig gratis tips o kanske lite extra arbetskraft?;)
O jag säger då det... Karlar i tattuerade förpackningar...
Mm-mm;)


Känner hur jävla sugen jag är på att
1: Fräsch till här hemma så det skriker om det. Måla om, köpa blommor o snygga krukor, snyggare lampor, mer väggdekorationer o få upp hyllor. Har ju fan bott här i mer än 2 år o har knappt fått upp ngt. Skamligt. Men det kommer sen när jag har råd helt enkelt.
2: RESA!
Suttit o spanat bilder på de vackraste stränderna o jag hör bara folk som har rest massor eller har inbokade resor. GE MIG!
Jag vill också uppleva lite, dra bort... Gå barfota på ngn milslång strand med turkost vatten... Härligt! Eller iaf bara uppleva ngt nytt.

Hawaii.


Smugglers wreck, Zakynthos, Grekland.

 


Men som det ser ut blir det snarare åt detta håll, som jag diskuterat tidigare.


Irland.



Skottland.



Men ja ja... Allting har sin tid. Så är det väl, hoppas jag:)
Idag har jag iaf bara varit trött som faaan, inte sovit särdeles mycket alls.
Men det är ju bara bra då jag måste däcka av i god tid ikväll typ om 2 h redan, ojoj. Men hunnit tvätta, haft besök av goa bror med vän, mycket trevligt. Tack för sällskapet:)
Ska bara se till att göra matlådor också, orkaaaaaa. Knappt alltså. Men har fan inte råd att köpa med mat heller så, det hade varit det bästa. Men äh, ska väl sätta fart här då... Btw, fan vad gött det är att kunna sitta bekvämt ute på balkongen nu:D Lite blommor, ngn matta, o en duk hit eller dit så var det kanoners:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0