Rainy, lovely days.

Aavisst!
Då hade det gått en vecka sedan man fyllde år&sist skrev, shit.
Vad har då hänt sedan dess?
Ja, jobb förstås. Sedan var jag ju iväg till Halmstadstrakten tillsammans med mor, far, bror o Stina vi hälsade på syster med familj ju.
Åh, vad tråkigt det var att lämna de:(

Fast Jonis följde med oss upp:) Josefin skulle men ångrade sig, o sedan när Jonis tagit hennes plats ångrade hon sig igen... Jag kan tala om att det finns inget så hjärtskärande som att se sin älskade systerdotter stå med sin gosedjurshund, gråta förtvivlat o vinka i regnet medans vi åkte hem:´(
Jag vet att det är som det är, hon tackade nej o Jonis tog chansen, man måste lära sig att stå för vad man gör&beslutar sig för, men ändock. Usch vad ledsen jag blev av att se det. Men hon får fler chanser, tur är väl det.
Trippen i övrigt var helt OK, det är otroligt vackert där nere. O jag måste säga att jag inte längre är lika fientligt inställd till att röra mig neråt själv, men det får vänta i sådan fall. Men kanske testa något jobb o bo hos syrran sålänge vid ngt tillfälle, efter detta jobb är slut eller till nästa sommar? Mjae, vi får se:)

Det regnade en sjuhelsikes massa... Kan tala om att min plan att premiärbada sprack. Ville inte chansa o bli förkyld, det har vi inte tid med förstår ni! Så det kändes mestadels som ett hån att spana mot min medtagna packning med badbyxor, handduk o sandaler, ho ho:) Men vi tog lite sightseeing-turer, hann med en utgång, käkade en härlig buffé med massa grillat:) O så åt jag förstås en massa annat gott, hejja 2kg+ säkert;)
ÄH! Fuck it, jag skärper mig ju nu på vardagarna så, får hoppas det håller allt inom rimliga gränser;)
Sen var det lite trist att jag o pappa har ett max på hur länge vi klarar av att umgås tätt inpå. Jag var fan nästan nära på att stanna hemma. Det är något när vi vet att vi ska ut o åka långt tillsammans, det slår lätt gnistor om oss, hehe... Jag kan skratta nu, men fasiken alltså. Älskar pappa, så är det ju... Men att vi inte riktigt har samma åsikter om... Väldigt mycket o vi har samma humör gör att det lätt blir lite hetsigt:p

Mmm! Hit åker jag gärna en gång till minsann:)





Josefin fixade mig lite sommarsnygg i skatboet:)



Massvis med bäbis-grodor var det också! Så jädra söta, o man fick sannerligen hålla 3 extra ögon på vart man satte fötterna:)


Haha! Jonis ser alldels full ut:D Vi kom ner i lagom tid för att vara med på älsklingarnas skolavslutning♥



I övrigt så... ja ingenting specielltr händer väl på det privata planet må jag säga. Jobbat 14h idag, skulle jobbat 8. samma imorgon o övermorgon - 8 h, men istället blir det 12 + 16h, hejja mig som tackar ja o sedan undrar hur jag tänkte, hah... Hm.
Men egentligen gör det inte allt för mycket då jag redan är där, har lite svårt att planera hur jag ska lägga upp sömn o mat bara... Men det löser sig, sen blir det storhandling o liite, liite ledighet torsdag + fredag sen är det igång igen över midsommarhelgen. Det är bitterljuvt. Jag älskar ju att hålla igång, men är helt lost på vad som sker runt omkring med vänner o allt...:/ Men jag är tillbaka i september hörrni;)
Tills dess får detta vara min bästa vän...

Puman!
Vi kommer spendera jädrigt mycket tid tillsammans framöver.
Nähä, undrar om jag skall ta o skriva upp lite "att-hinna-med-imorgon"-punkter o kanske sova lite granna nu? Ja det får nog bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0