...Wonderful.

Wonderful väder ute denna dag!
Gått förvånansvärt med att hålla mig någerlunda pigg trots att jag snällt fick parvla mig upp 04.30 imorse, då var det fan inte roligt. Det sved r e j ä l t.
O väl på jobbet undrade jag varför jag alltid tänkt att dagtids-jobb är det bästa... Men nu förstår jag ändå. Skiftet gick skitfort o man har ju tid efter jobbet när det fortfarande är dag o chansen att göra saker finns. Härligt! Sen att jag väljer denna dag att inte göra något speciellt, det är en annan sak. Jag börjar väl bli en aning uttråkad må jag erkänna. Kanske en promenad runt Rynningeviken? Motivationen är låg, men jag börjar bli trött av att bara glida runt här hemma, hm.

Jag tänker på hur trevligt det ska bli imorgon med lite fika i Nora♥
Och på lördag då jag rövar med mig Pörni hem till gårn där vi ska hänga lite med min familj, ta en tripp till Nostalgibyn mellan F-bro o Frövi... Jättegulligt fik på en gård typ. Gården är gjord i 50-tals stuk. Allt är från den tiden så det är lite häftigt faktiskt. Kul att se. Sen får det bli att visa Pönilicious min vackra skog.
Ska iallafall bli mycket, mycket trevligt. Hoppas på finfint väder o kanske lite fest till kvällen:)

Och jag saknar pengar. Jag vill ha tillbaka på skatteeeeeen. Eller lön, vilket som vafan. Vill kunna shoppa.
Vill shoppa grejjer som kan hjälpa mig bli lite snygg o fräsch, frågan är vad som skulle kunna hjälpa;) Men något finns det väl alltid. Pussas vill jag med, haha. Ojoj, dessa önskemål... Inget av dem blir det ju något av med ikväll, tråkigt!;)


Grattis vackra Sverige på din alldeles egna dag!
(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0