I got that boom-chicka-boom-chicka-boom-boom-boom.

Ja vissa delar går sådär just nu må jag säga.
Framåt men ändå tar det för lång tid för min smak. O det sänker hela mitt väsen så jädrans mycket.
Känns bara som besvikelse all over, men men det löser sig väl.
Så jag passade på att tröstshoppa lite på stan idag... Köpte en snygg sjal på H&M, en stor grå med ena sidan i zebramönster o andra sidan leopard. Skitsnygg, om än lite för typisk o klassisk möjligen men fuck that.
Min första sjal jag köper ngnsin tror jag? Vill ju inte bli som alla andra;) Men nu är det dags.
Sen införskaffade jag denna goding:

Ser inte så mycket ut för världen. Men det är kul att köpa ngt lite färgglatt o mixa med. Jag går ju jämt i svart typ.
O det är ju så satans snyggt att knyta skjortor under bysten med ett svart linne under, eller whatever. Kommer bli min absoluta favorit sommarstil:)
Även dessa följde med mig hem:

Mina går alltid sönder varje år så måste införskaffa nya till varje sommar, men vad gör det? Testar H&Ms detta år, kanske även införskaffar de vanliga jag brukar ha från Indiska, snygga de med. Men dessa är kanon.
ÄLSKAR pilotbrillor, o det är så sjukt skönt att det är dags för brillor nu igen.

Sen kunde jag inte låta bli att lägga en liten beställning från H&M online. Där var det minsann rabatt på lite fler rutiga skjortor som kostade 199:- i butik, nu 99:-, rena fyndet. Och jag vet, haha. Ja jag är från landet o rutiga skjortor är lite av my thing;) Även dessa kommer bli grymt snygga att knyta under bysten:)

Har självklart testat dem i butik så att storleken är den absolut bästa.

O så en enkel, skön kjol:) Hur billig som helst.

O dessa. Jag har ju redan dessa då jag köpte de förra veckan, men jag inser att jag bara måste ha dubbelt upp. Utifall att de andra går sönder o blir totalrisiga snabbt, redan ett litet hål efter en gångs användning förra helgen:( Då borde man ju strunta i att köpa nya för att de går sönder lätt, men de är så satans snygga att jag inte kan låta bli. Plus att jag fick lite rabatt på dem nu så...
Ni har väl checkat in rabatt.se?
Där kan man finna trevliga små rabatter som gott kan användas:)

Nu fattas lite av linnena som finns att rota runt bland i butiken, får se när o om jag dyker dit igen:) Jag har tamejsatan inte råd. Hade inte ens råd med detta ryck. Men nu är det som det är o jag shoppar typ aldrig sådeså.


Och till helgen är det dags för 34h timmar praktik. Jag har ingen lust. Kommer bli riktiga jobbiga pass. Har absolut ingenting emot att vara där alltså, men dels.. Helg, o så långa pass. Har egentligen inte ett skit att klaga om då det inte är mer än var 3e helg, men när det väl är dags för denna 3e helgen känns det inte så skoj:(
Aja, ledig några dagar efter o helgerna efter så, alltid ngt att se fram emot:)

Måste se till att införskaffa Metallsvenskan biljett o biljett till The Haunted som spelar på Virus i slutet av april. Hur ska detta gå till kan man fråga sig...?
Visst ringer de o erbjuder mig sommarjobbet jag var på intervju för, då är det inga problem. Men annars... Kommer säkert få betala tillbaka på skatten också... Har lyckats slippa alla år förut så.
Jag hatar att vara fattig student eller jobblös:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0