Life's good, life's good. Eller?




Detta är vardagslyx. Bästa frukosten på länge.
<3
Sommarkänslor-deluxe.

Försöker sitta o tänka att life's good. Det är det ju egentligen, eller?
Have alot of things going for me nu, eller jag försöker ha det. Sen vet jag inte exakt hur det blir med ngt av det i slutändan. En aning störande, men det märks helt enkelt. O jag gillar ju att veta saker, ha planerat osv. Men allt går inte att planera o veta, o det är väl en jävla tur I guess. Egentligen.

Dagen har startat bra med härligt, härligt väder!
Våren - Välkommen
!
(Man kanske inte ska säga sådär, har redan gått på att våren anlänt 2 ggr o sedan har det blivit snökaos.)
Var o körde en sväng, det gick väl sådär. Vafaaaan. Ska jag aldrig bli färdig? Jag anser mig vara typ färdig men de hittar ständigt saker att gnälla på, hejja dra-ur-cash-ur fattiga-studenter liksom.
Visst, vissa grejjer har de helt rätt i, varför kan jag inte sluta göra små slarvfel? MORR.
Fuck it, får säkert körkortet tidigaste i november eller nåt. O betalningsanmärkningar för att det blir för dyrt i slutändan, hah. Vore ju fantastico.

Drack kaffe hos Linn o snackade lite skit idag, mycket trevligt:)
Sen hem för att käka o ta en tuppis, just the way I like it.
Har hunnit fixa matlådor, dammsugit, diskat... O igår frostade jag av frysen. Jag tror förövrigt jag gjorde det på det mest oeffektivaste sättet o inte alls som ngn annan skulle göra det. Men struntsamma. Nu är det gjort.
Nästan så jag ramlar baklänges nu när jag ska in i fryslådorna o rota... Jag är van att ta i med sådan kraft för att ens se en glimt av innehållet o nu går det så lätt så lådan nästan ligger över mig på golvet.
Hah. Vore en syn det.

Trots att jag hunnit en del, o fortfarande hinner... Känner jag mig rastlös o på lite smådåligt humör.
Undrar om det är för att det kom en bitterhet över mig när jag pratade med morsan. Hon babblade om att de drar till Halmstad inatt för att K har en jobbintervju där nere, o M & de flyttar ju i maj, så det är väl kanon. Hon har redan varit nere på en. Jag tycker att det är skitkul för dem, men samtidigt kan jag inte känna mig helt ärligt 100% glad.
Jävligt ego o själviskt ja... Men jag vill inte att de flyttar. Så är det bara.
Samtidigt som jag tänker att allt kommer bli så annorlunda, vi kommer inte ha ngn kontakt, buhu buhu... Så inser jag att... Vi hörs ju fan inte särskilt mycket som det är nu heller.
Knappt alls den senaste månaden. Jag brukar alltid ringa M först när ngt händer eller när jag bara vill prata, men inte hänt en gång senaste månaden tror jag. Antagligen för att jag stängt av lite åt det hållet, för att jag är ledsen över det hela o omedvetet(?) visar det genom att strunta i att höra av mig?
Konstigt sådant där. Men aja, tror inte det spelar dem ngn roll, tyvärr:/
Det är nog bara bra för dem att börja om, o det är ju en vacker plats sommartid att börja om så go for it. Men jag tänker inte ljuga om att jag är glad för det. Jag må vara självisk angående detta men inte en lögnare iaf.
Man får vara glad för det lilla;)

Så jag anar att det är detta som gjorde att humöret helt plötsligt svängde neråt. O plus att det inte känns som jag hunnit vara ledig ngnting. 2 dagar innan helgen o 2 dagar efter, det är ju lyxeri egentligen men ändå känns det inte som det. Men nu är det full fräs mot helgen, 3 praktikpass o det kommer gå fort. Plus att jag får dra på kursen "No power, no lose" på torsdag. Mycket intressant o förhoppningsvis givande.

Jag vill ha fredag o dricka viiiiin.
Nä, nu ska jag dra på ngn pinsam-dänga o ta mig en ciggis o fundera på om jag verkligen ska färga håret ikväll eller inte. Kanske inte har tid för att jag ska sura lite till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0