Over and out.

Helgen är äntligen över!
Vem hade trott att man skulle få höra det komma från sin egen mun?
Men nu har jag haft min praktikhelg a'la 34 h, o det har gått mycket lättare o fortare än jag hade anat.
Gött det. Mycket skratt o det har varit trevligt. Bra det, men nu väntar jag gärna just 3 veckor(minst) innan jag gör om detta. Jag är officiellt slur som människa. Så trött, så trött men vad ska man vänta sig efter ett pass på 13,5 h denna dag?

Imorgon o tisdag innebär lediga dagar, skönt.
Men då är det fokus på att brumma lite bil o hämta hem biljetter.
Beställt biljetter tills när The Haunted spelar på Virus i april o sedan ska jag hämta hem en Metallsvenskan-biljett också:)
Jävligt najs de säljs för 350:- till studenter, behöver spara varenda öre jag kan så det är välkommet:)

Jag är inte lycklig över att massa cash försvinner men jag är så glad över att ha saker att se fram emot.
Denna långa, kalla vinter har bedövat mig. Men nu när solen lyser såhär härligt börjar jag komma tillbaka igen.
Börjar känna att våren inte är ljusår borta o sommaren kanske faktiskt dyker upp så småning om den också.
Hoppas jag kommer ha tid o möjlighet att göra denna sommar till en kanonsommar.
Vem vet? Men tills dess har jag iaf spelning@Virus o Metallsvenskan att längta till:)
För att inte missa att gå ut till helgen:)
Blir säkert inget särskilt men ändock kul, bara för att jag visste jag inte kunde/orkade/hade tid att dra ut denna helg har jag självfallet inte velat annat, hehe.
Detta fenomen alltså. Slår aldrig fel, hade jag varit ledig hade jag säkert inte haft lust;)

Förövrigt är detta ngt jag gärna skulle vilja få hem just nu:

Denna härligt väldoftande parfym som jag o Pörni sniffade på senaste stads-rundan:)
Och så Escadas - Taj Sunset, mumma!

Sluta röka o lukta gott, sounds like a plan.

Nu är det banne mig lite tandborstning o over and out för mig.
Zzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0