Angående vikten, ja...

Ja jag har ju slutat gå på VV-möten. T o m slutat vara med online, men jag fortsätter så gott det går på egen hand med pointsen. När ingen håller koll på en blir det ju tyvärr lättare så att man fuskar.
Då jag inte heller äger någon våg har jag ingen aning om vad vikten ligger på just nu, men den ligger nog rätt likt med senast jag vägde mig. Hoppas jag:s Eller gärna lägre:)

Men jag tänkte jag skulle sätta ut lite resultat innan det brakar åt skogen i fel riktning igen;)
Eller att det faller totalt i glömska o blir orelevant.

Jag har droppat ca 18 kg via VV sedan augusti förra året.
(Borde väl varit mer egentligen men man har ju haft sina rejäla unnar-dagar o fuskperioder;)
5 kg droppade jag innan VV på egen hand.
Så borde väl bli ca -23 kg totalt sedan april 2010.

Senast jag mätte mig visade det  - 73½ cm runt kroppen.


Första bilden är rätt kass, ja. (Från augusti 2010.) Andra kanske inte så mycket bättre, hah, men ändock ljusare.(Maj 2011.)
Lite lustigt att jag ser ut att ha värsta snea överkroppen på bild 1.
Man blir rätt blind av att hålla på med vikten en längre tid. Först tyckte jag verkligen det syntes att jag minskat i vikt, men nu när jag tittar i spegeln så ser jag det ju självfallet inte. Inte lika mycket iaf. Men klart jag märker något skett.

Bild 1 är skitkass även den. Men konturerna syns väl iaf lite. Jag blir lite fascinerad över "bubblan" till övermage jag har på första bilden, hehe:) Och den lilla "putmagen" lär jag väl aldrig bli av med om jag inte tränar bort den, men det får bli ett senare problem helt enkelt.

Har väl ungefär 5 kg kvar att droppa, måste ju se till att väga mig ngn gång igen så jag hänger med;)
Måste börja med VV online igen sen så jag kan gå jämnviktskursen. Som det är nu vet jag bara hur man käkar för att gå ner(... Även upp, då, ho ho;) men inte hur man håller vikten.
Och det är väl som de säger.
Det svåra är inte att gå ner i vikt utan att hålla den.

Bara att kämpa på!
Men till helgen ska jag inte räkna en enda jädra points, I tell you that!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0